Перегляд за Автор "Рясна, Л. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗасоби формування культурної компетентності в учнів початкової школи(Мукачевський державний університет, 2021-02-15) Рясна, Л. В.; Смолянюк, Н. М.У тезах розглядаються засоби формування культурної компетентності в учнів початкової школи. Зроблено висновок, що культурна компетентність необхідна для формування всебічно розвиненої особистості. Сформувати її можна під час вивчення різних навчальних дисциплін, залучення дітей до образотворчого і музичного мистецтва та залучаючи до різноманітних позакласних заходів. В тезисах рассматриваются средства формирования культурной компетентности у учащихся начальной школы. Сделан вывод, что культурная компетентность необходима для формирования всесторонне развитой личности. Сформировать ее можно при изучении различных учебных дисциплин, привлечению детей к изобразительному и музыкальному искусству и привлекая их к различным внеклассным мероприятиям. The theses consider the means of forming cultural competence among elementary school students. It is concluded that cultural competence is necessary for the formation of a comprehensively developed personality. It can be formed by studying various academic disciplines, attracting children to the visual and musical arts and attracting them to various extracurricular activities.
- ДокументМузика як засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів(Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій, м. Чернігів; ТОВ НВП “Росток А. В. Т.”, Суми, 2021-07-15) Рясна, Л. В.; Смолянюк, Н. М.У тезах розкрита проблема розвитку творчих здібностей у дітей, яка гостро постала перед вихователями та педагогами. Зроблено висновок, що музика — це дуже потужний та надзвичайно ефективний засіб розвитку творчих здібностей учнів молодших класів, який можна поєднувати з іншими видами терапії творчістю. В тезисах раскрыта проблема развития творческих способностей у детей, которая остро встала перед воспитателями и педагогами. Сделан вывод, что музыка - это очень мощное и чрезвычайно эффективное средство развития творческих способностей учащихся младших классов, которое можно сочетать с другими видами терапии творчеством. The theses reveal the problem of the development of creative abilities in children, which is acutely faced by educators and teachers. It is concluded that music is a very powerful and extremely effective means of developing the creative abilities of primary school students, which can be combined with other types of creativity therapy.