Перегляд за Автор "Рублевська, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАДАЧІ З ПАРАМЕТРАМИ ТА МЕТОДИ ЇХ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Дейніченко, Т.; Дейниченко, Г.; Рублевська, О.У статті схарактеризовано найбільш уживані методи розв’язування завдань із параметрами. Завдання з параметрами, як відомо, є найбільш складними у шкільному курсі математики, хоча з формальної точки зору математичний зміст таких завдань не виходить за межі шкільної програми. При цьому важливим є розуміння, що параметр, будучи фіксованим, але невідомим числом, має двоїсту природу: по-перше, його можна розглядати як змінну, що в розв’язуванні рівнянь і нерівностей вважається постійною величиною; по-друге, параметр – це величина, чисельне значення якої не задане, але вважатися відомим, причому параметр може набувати довільних значень. The article characterizes the most widely used methods of solving problems with parameters. Tasks with parameters, as is known, are the most difficult in the school mathematics course, although from a formal point of view, the mathematical content of such tasks does not go beyond the school curriculum. At the same time, it is important to understand that the parameter, being a fixed but unknown number, has a dual nature: first, it can be considered as a variable that is considered a constant value in solving equations and inequalities; secondly, a parameter is a quantity, the numerical value of which is not specified, but can be considered known, and the parameter can acquire arbitrary values.
- ДокументПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА УЧНІВ У РОЗВ’ЯЗУВАННІ ЗАВДАНЬ З ПАРАМЕТРАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Дейніченко, Т.; Дейниченко, Г.; Рублевська, О.У тезах схарактеризовано основні підходи до розв’язування завдань з параметрами (індуктивний, дедуктивний), визначено суть педагогічної підтримки та прийоми її надання в залежності від характеру утруднень учнів у розв’язуванні завдань з параметрами. The theses characterize the main approaches to solving tasks with parameters (inductive, deductive), define the essence of pedagogical support and methods of providing it depending on the nature of students' difficulties in solving tasks with parameters.