Перегляд за Автор "Ростовцева, Н. С."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВПЛИВ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ НА ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Ростовцева, Н. С.У публікації досліджено вплив комп'ютерної графіки на формування інформаційної компетентності студентів. Комп’ютерна графіка - це сфера інформатики, що включає всі без винятку ресурси і способи розвитку і оброблення зображень за допомогою комп'ютерів. Об'єктом її дослідження вважається формування, збереження і оброблення комп'ютерно графічних модифікацій. Зазначено, що застосування комп’ютерних технологій дають можливість уявити будь-які данні у вигляді графічних образів: креслень, малюнків, начерків, презентацій, візуалізацій, мультиплікаційних роликів, віртуальних світів тощо. Комп’ютерна графіка і анімація – потрібний інструмент в подібних сферах, як кіно, мистецтво, реклама, архітектура, моделювання прототипів, імітації динамічних явищ, формування комп'ютерних ігор, і навчальних проектів. На ринку праці виникають нові спеціальності: спецефектор, векторний арт-фахівець, CAD-фахівець, дизайнер, аніматор, текстуровщик, візуалізатор, які неможливі без знань комп’ютерної графіки. The publication examines the influence of computer graphics on the formation of students' information competence. Computer graphics is a field of informatics that includes all resources and methods of developing and processing images using computers. The object of her research is the formation, preservation and processing of computer graphic modifications. It is noted that the use of computer technologies makes it possible to visualize any data in the form of graphic images: drawings, drawings, sketches, presentations, visualizations, cartoons, virtual worlds, etc. Computer graphics and animation is a necessary tool in such fields as film, art, advertising, architecture, modeling prototypes, simulation of dynamic phenomena, formation of computer games, and educational projects. New specialties are emerging on the labor market: special effects, vector art specialist, CAD specialist, designer, animator, texturist, visualizer, which are impossible without knowledge of computer graphics.
- ДокументМожливості використання дистанційного навчання у підготовці майбутніх вчителів образотворчого мистецтва(Dana, 2021-05-21) Алтухова, А. В.; Ростовцева, Н. С.У статті розглядаються можливості використання дистанційного навчання у підготовці майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. Підкреслено, що організація навчального процесу здобувачів освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (образотворче мистецтво), тобто підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва, має переважно практичне спрямування, тому впровадження дистанційної форми навчання має певні особливості. Розкриті відзнаки та етапи ефективного впровадження дистанційного навчання задля досягнення успішних результатів. В статье рассматриваются возможности использования дистанционного обучения в подготовке будущих учителей изобразительного искусства. Подчеркнуто, что организация учебного процесса соискателей образования по специальности 014 Среднее образование (изобразительное искусство), то есть подготовка будущих учителей изобразительного искусства, имеет преимущественно практическое направление, поэтому внедрение дистанционной формы обучения имеет определенные особенности. Раскрыты отличия и этапы эффективного внедрения дистанционного обучения для достижения успешных результатов. The article considers the possibilities of using distance learning in the training of future teachers of fine arts. It is emphasized that the organization educational process of students in the specialty 014 Secondary education (art art), ie the training of future teachers of fine arts, has mainly practical direction, so the introduction of distance learning has certain features. Distinctions and stages of effective implementation are revealed distance learning to achieve successful results.
- ДокументМОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА(Scientific Collection «InterConf», 2021-05-21) Алтухова, А. В.; Ростовцева, Н. С.У статті розглядаються можливості використання дистанційного навчання у підготовці майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. Підкреслено, що організація навчального процесу здобувачів освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (образотворче мистецтво), тобто підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва, має переважно практичне спрямування, тому впровадження дистанційної форми навчання має певні особливості. Розкриті відзнаки та етапи ефективного впровадження дистанційного навчання задля досягнення успішних результатів. The article considers the possibilities of using distance learning in the training of future teachers of fine arts. It is emphasized that the organization of the educational process of students in the specialty 014 Secondary education (fine arts), that is, the training of future teachers of fine arts, has a mainly practical direction, therefore the implementation of distance education has certain features. Disclosed distinctions and stages of effective implementation of distance learning to achieve successful results.