Перегляд за Автор "Ростовська, В. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОБУМОВЛЕНІСТЬ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ РІВНЕМ ЙОГО УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ(ТОВ «Планета-Принт», 2016-04-20) Ростовська, В. І.У статті розкрито зв`язок між результативністю педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу та рівнем його управлінської культури. В статье раскрыта зависимость между результативностью педагогической деятельности преподавателя высшего учебного заведения и уровнем его управленческой культуры. The article discovers dependence between productivity of pedagogical activity of teacher of higher education and its level of management culture.
- ДокументСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ В ЗАКЛАДІ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-20) Ростовська, В. І.У статті визначено сучасні підходи до впровадження дуальної форми здобуття освіти в закладах професійно-технічної освіти. Дуальна форма здобуття освіти передбачає модернізацію освітніх програм, підвищення якості освіти, посилення мотивації здобувачів освіти, наближення освіти до сучасних вимог ринку праці, зростання ролі роботодавців у професійній підготовці майбутніх фахівців, підвищення конкурентоспроможності випускників закладів професійно-технічної освіти. В статье определены современные подходы к внедрению дуальной формы получения образования в учреждениях профессионально-технического образования. Дуальная форма получения образования предусматривает модернизацию образовательных программ, повышение качества образования, усиление мотивации соискателей образования, приближение образования к современным требованиям рынка труда, рост роли работодателей в профессиональной подготовке будущих специалистов, повышение конкурентоспособности выпускников учреждений профессионально-технического образования. The article identifies modern approaches to the introduction of the dual form of education in vocational education institutions. The dual form of education involves modernization of educational programs, improving the quality of education, strengthening the motivation of students, bringing education closer to modern labor market requirements, increasing the role of employers in training future professionals, increasing the competitiveness of graduates of vocational education.