Перегляд за Автор "Рольська, Д."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Рольська, Д.У публікації проаналізовано формування мовленнєвої компетентності в дітей молодшого шкільного віку. Зазначено, що мовленнєва компетенція - це володіння способами формування і формулювання думок засобами мови й уміння користуватися такими способами в процесі сприймання і породження мовлення. Мовленнєва компетенція спирається на мовні знання і залежить від їх рівня. Лексична компетентність – це внутрішньо мовленнєва підготовка людини до комунікативної діяльності. Вважаємо, лексичну і комунікативну компетентність взаємопов’язаними і взаємозалежними. Оскільки зовнішнє мовлення залежить від внутрішнього мовлення і навпаки, то і комунікативна компетентність залежить від лексичної компетентності. The publication analyzes the formation of speech competence in primary school children age It is noted that speech competence is a possession methods of forming and formulating thoughts by means of language and the ability to use such methods in the process of perceiving and generating speech. Speech competence is based on language knowledge and depends on its level. Lexical competence is internal speech training person to communicative activity. We consider lexical and communicative competence to be interconnected and interdependent. Since external speech depends on internal speech and vice versa, it is also communicative competence depends on lexical competence.
- ДокументФормування рефлексивного мислення майбутнього вчителя початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Рольська, Д.Автором було розкрито формування рефлексивного мислення майбутнього вчителя початкової школи. Рефлексія – це процес, що включає суб’єктивне розуміння, а також дає можливості для більш критичного розгляду цінностей та наслідків, які вони можуть мати для інших людей. Рефлексивне мислення дає вчителю змогу відкривати простір для альтернативних поглядів, дозволяє їм віднайти голос інших і допомагає визнати відмінності та конфлікти, що виникають, та реагувати на них більш проактивно. Автором было раскрыто формирования рефлексивного мышления будущего учителя начальной школы. Рефлексия – это процесс, включающий субъективное понимание, а также дает возможности для более критического рассмотрения ценностей и последствий, которые они могут иметь для других людей. Рефлексивное мышление дает учителю возможность открывать пространство для альтернативных взглядов, позволяет найти голос других и помогает признать различия и конфликты, возникающие и реагировать на них более проактивно. The author revealed the formation of reflective thinking of the future primary school teacher. Reflexivity is a process which involves subjective understanding and also provides opportunities to consider more critically the values and the implications they may have for others. they may have on other people. Reflexive thinking enables the teacher to to open up space for alternative perspectives, to find the voice of others and helps to recognise the differences and conflicts that arise and respond to them more proactively.