Перегляд за Автор "Рой, О."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКАДЕМІЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Галяс, А.; Рой, О.; Жерновникова, О.У статті розглянуто академічну відповідальність – це відповідальність, яку понесуть здобувачі освіти та працівники закладу освіти за порушення прав академічної доброчесності. Наведено перелік видів академічної відповідальності для здобувачів освіти та основні порушення академічної доброчесності. Зазначено, що академічна доброчесність – це відданість таким цінностям, як чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність, а також готовність відстоювати свої цінності та боротись за них. The article deals with academic responsibility - this is the responsibility that students of education and employees of an educational institution will bear for violating the rights of academic integrity. The list of types of academic responsibility for education seekers and the main violations of academic integrity is given. It is noted that academic integrity is a commitment to such values as honesty, trust, justice, respect, responsibility, as well as a willingness to stand up for one's values and fight for them.
- ДокументАНАЛІЗ ДИДАКТИЧНИХ ОНЛАЙН-РЕСУРСІВ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В БАЗОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Рой, О.; Простакова, Ю.У статті проаналізовано онлайн-ресурси для вивчення математики в базовій школі, використання яких підвищує пізнавальний інтерес учнів, та стимулює їх до навчання. Схарактеризовано такі ресурси: Learning Apps, Kahoot, WordWall та Canva. Зазначено, що для підвищення ефективності навчання математики, вчитель може використати відповідний інструмент – дидактичний онлайн-ресурс, який буде якомога повніше відповідати методичним цілям та дозволить досягти навчальної мети: забезпечити формування у учнів ключових компетентностей. The article analyzes online resources for learning mathematics in elementary school, the use of which increases students' cognitive interest and stimulates them to study. The following resources are characterized: Learning Apps, Kahoot, WordWall and Canva. It is noted that in order to increase the effectiveness of teaching mathematics, the teacher can use the appropriate tool - a didactic online resource that will meet the methodological goals as fully as possible and will allow the achievement of the educational goal: to ensure the formation of key competencies in students.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ОНЛАЙН-РЕСУРСІВ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Рой, О.; Простакова, Ю.У статті розглянуто зростання тенденції серед вчителів використання Інтернет-ресурсів на уроках, з метою зацікавлення учнів на уроках та урізноманітнення навчальних завдань. Проаналізовано дидактичні можливості деяких онлайн-платформ, зокрема: Learning Apps; Kahoot; WordWall; Canva, що є актуальними на різних етапах уроку (актуалізації, засвоєнні нових знань, їх закріпленні та підведенні підсумків). В статті детально описано потенціал вказаних платформ та способи їх використання. Наведені онлайн-ресурси надають можливість педагогам створювати нові унікальні завдання, які стануть у нагоді в кожному класі, при вивченні нових тем або при узагальненні та систематизації вивченого. У статті зроблено висновок про високу ефективність та продуктивність освітнього процесу із застосуванням електронного освітнього ресурсу. The article examines the growing tendency among teachers to use Internet resources in lessons, which helps to interest students in the lesson and diversify the tasks offered to them, contributes to the formation of cognitive interest. Online platforms such as: Learning Apps; Kahoot; WordWall; Canva, which are relevant at different stages of the lesson (updating, assimilation of new knowledge, their consolidation and summarizing). The article describes these platforms and how to use them in detail. These online resources provide an opportunity for teachers to create new unique tasks that would be appropriate in a specific class, when studying a specific topic; or use existing ones, which makes work easier and frees up time. As a result of the study, the high efficiency and productivity of the educational process with the use of an electronic educational resource was established.
- ДокументЗастосування трикутника Паскаля при розв’язанні комбінаторних задач(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Рой, О.; Галяс, С.; Сіра, І.В статті розглянуто трикутник Паскаля, який є важливим об‘єктом теорії ймовірностей у шкільному курсі математики, адже активно використовується при розв‘язанні комбінаторних задач. The article considers Pascal's triangle, which is an important object of probability theory in the school mathematics course, because it is actively used in solving combinatorial problems.
- ДокументЗолотий перетин(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Галяс, А.; Рой, О.; Сіра, І.В статті розглянуто золотий переріз, який широко застосовується у природі та у математичних науках, наприклад, як: золотий прямокутник, спіраль Архімеда і інші випадки. Також такий принцип активно використовується у комп‘ютерній техніці та назиається «золотою комп‘ютеризацією». The article considers the golden section, which is widely used in nature and in mathematical sciences, for example, as: the golden rectangle, the spiral of Archimedes and other cases. Also, this principle is actively used in computer technology and is called "golden computerization".
- ДокументРОЗВИТОК ПОНЯТТЯ «ЛОГАРИФМ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Сіра, І.; Галяс, А.; Рой, О.У роботі розглянуто питання історії та розвитку поняття логарифма, згадано вчених, які досліджували логарифми. The thesis considers the history and development of the concept of logarithm, mentions scientists who studied logarithms.
- ДокументРОЗВИТОК ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ НУШ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Галяс, А.; Рой, О.У публікації розглянуто розвиток творчої компетентності на уроках математики в умовах Нової української школи. Концепція Нової української школи (НУШ) – це освіта нових сенсів. Головна ідея НУШ – компетентнісне навчання. Зазначено, що головним завданням вчителів є організація навчальної діяльності таким чином, щоб учні мали змогу засвоїти знання за умов пошуководослідницької діяльності, набуваючи навичок творчої компетентності на уроках математики. The publication examines the development of creative competence in mathematics lessons in the conditions of the New Ukrainian School. The concept of the New Ukrainian School (NUS) is the education of new meanings. The main idea of NUS is competence training. It is noted that the main task of teachers is the organization of educational activities in such a way that students have the opportunity to acquire knowledge under the conditions of search and research activities, acquiring the skills of creative competence in mathematics lessons.
- ДокументРІЗНІ ТИПИ ПРИКЛАДНИХ ЗАДАЧ, ПРИЗНАЧЕНИХ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПОХІДНОЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Штонда, О.; Галяс, А.; Рой, О.У тезах розглянуто термін «похідної» та її фізичний зміст. Наведено різні типи прикладних задач для вивчення похідної та їх застосування в курсі алгебри і початків аналізу. The thesis considers the term «derivative» and its physical content. Different types of applied tasks are given to study the derivative and their application in the course of algebra and the beginnings of analysis.
- ДокументФОРМУВАННЯ НАВИЧОК РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КВАДРАТНИХ РІВНЯНЬ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСУ LEARNINGAPPS(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Простакова, Ю.; Рой, О.У тезах розглянуто дидактичні можливості інтернет-ресурсу LearningApps та способи його використання під час створення завдань для формування вмінь учнів розв’язувати квадратні рівняння. The thesis considers the didactic Internet resource LearningApps and its use during the creation of tasks for the formation of students ability to solve quadratic equations.