Перегляд за Автор "Розвелієва, М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ПІД ЧАС ОЦІНЮВАННЯ: ОБ’ЄКТИВНІСТЬ ТА НЕУПЕРЕДЖЕНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Розвелієва, М.; Холявко, Г.; Жерновникова, О.У статті розглянуто об'єктивність та неупередженість викладачів під час оцінювання знань студентів. Наведено чинники, які можуть впливати на об'єктивність та неупередженість викладачів під час оцінювання та заходи, які можна вжити для забезпечення об'єктивності та неупередженості під час оцінювання. Зауважено, що об'єктивність та неупередженість є важливими для забезпечення справедливого та неупередженого оцінювання знань студентів. Викладачі повинні вживати заходів для того, щоб мінімізувати вплив факторів, які можуть впливати на їхню об'єктивність та неупередженість. The article examines the objectivity and impartiality of teachers during the evaluation of students' knowledge. Factors that can affect the objectivity and impartiality of teachers during evaluation and measures that can be taken to ensure objectivity and impartiality during evaluation are given. It is noted that objectivity and impartiality are important to ensure a fair and impartial assessment of students' knowledge. Teachers should take steps to minimize exposure to factors that may affect their objectivity and impartiality.
- ДокументРОЗВ’ЯЗАННЯ ПРИКЛАДНИХ ЗАДАЧ З МАТЕМАТИКИ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ МЕТОДОМ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Розвелієва, М.; Гела, Т.; Тищенко, О.Стаття присвячена розгляду методу математичного моделювання як ефективного інструменту для розв'язання прикладних задач з математики в профільній школі. Автори описують етапи моделювання, наводять приклади задач з різних галузей знань та роблять висновок про переваги даного методу. The article is devoted to consideration of the method of mathematical modeling as an effective tool for solving applied problems in mathematics in a specialized school. The authors describe the stages of modeling, give examples of problems from various fields of knowledge and draw a conclusion about the advantages of this method.