Перегляд за Автор "Рогова, О. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ПРИЙОМІВ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Моторіна, В. Г.; Рогова, О. В.Схарактеризовано етапи навчального заняття за технологією розвитку критичного мислення (виклик, осмислення, рефлексія). Конкретизовано використання різних прийомів технології (асоціативний кущ, кластери, концептуальна таблиця, узагальнююча таблиця, «товсті» та «тонкі» запитання, «піймай помилку», інсерт, сінквейн) у навчанні майбутніх учителів математики. The article describes the stages of organization of lesson, using the technology of development of critical thinking (challenge, comprehension, reflection). In this article, the methods of using different technology techniques in teaching future Mathematics teachers are concretized. They are associative bush, clusters, conceptual table, summary table, «hick» and «thin» questions, «catch a mistake», INSERT, cinquain).
- ДокументСУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Рогова, Т. В.; Рогова, О. В.Схарактеризовано складові сучасної моделі освіти: образ людини, образ культури, принципи організації освіти. З’ясовано, що нова модель освіти орієнтується на становлення і розвиток сутнісних сил людини, поєднання її особистісних потреб і соціальних запитів, трансляцію історичного і формування нового соціально значущого досвіду, забезпечення культурного і економічного розвитку держави, її конкурентоспроможності. The article author has characterized the components of the modern model of education, namely: image of a person, image of culture and principles of organization of education. It has been found that the new model of education focuses on formation and development of essential human forces, combination of personal needs and social demands, sharing historical experience and formation of new socially significant experience, ensuring cultural and economic development of the state and its competitiveness.