Перегляд за Автор "Рильцева, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСиноніми як ефективний засіб збагачення та активізації словникового запасу молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Рильцева, А.У статті розглянуто синоніми, за допомогою яких можна побудувати логічний асоціативний ряд та активізувати словниковий запас учнів. Студіювання синонімів допомагає закріпити вдвічі більше лексичних одиниць у довготривалій пам’яті дитини. Зазначено, що робота над синонімами – один із ефективних засобів збагачення та активізації словникового запасу молодших школярів, що дає змогу висловити інформацію в лаконічній, логічно структурованій формі, необхідній учням не тільки при усному, але й писемному мовленні. The article discusses synonyms, which can be used to build a logical associative series and activate students' vocabulary. Studying synonyms helps to consolidate twice as many lexical units in the child's long-term memory. It is noted that working on synonyms is one of the effective means of enriching and activating the vocabulary of younger schoolchildren, which makes it possible to express information in a concise, logically structured form, which is necessary for students not only in oral, but also in writing.
- ДокументІнтеграція як основний принцип STEM-освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Рильцева, А.У статті розглянуто інтеграцію, яка є основним принципом STEM-освіти і передбачає поєднання природничих, технічних, інженерних і математичних дисциплін у єдиний навчальний процес. Це дозволяє учням отримати знання комплексно, розвивати критичне мислення, творчі здібності та науково-дослідницькі навички. Зазначено, що STEM – це один із сучасних освітніх трендів, який передбачає змішане середовище навчання, і показує дитині, як застосовувати науку, технології, технічну творчість і математику воєдино у повсякденному житті. The article discusses integration, which is the main principle of STEM education and involves the combination of natural, technical, engineering and mathematical disciplines into a single educational process. This allows students to gain comprehensive knowledge, develop critical thinking, creative abilities, and research skills. It is noted that STEM is one of the modern educational trends, which provides a mixed learning environment and shows the child how to apply science, technology, technical creativity and mathematics together in everyday life.