Перегляд за Автор "Раїна, В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСНОВНІ ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Раїна, В.У публікації розглянуто навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Зазначено, що інтегрований курс уроку «Я досліджую світ» спрямований на розширення соціального досвіду учнів. Він охоплює сукупність знань про природу і суспільство, цінності орієнтування в різних аспектах життя та методи дослідження, а також заохочує активний розвиток науково-технічної грамотності на основі конкретного досвіду розв’язання проблем. The publication examines the teaching of the integrated course "I explore the world". It is noted that the integrated course of the lesson "I explore the world" is aimed at expanding the social experience of students. It covers the totality of knowledge about nature and society, the values of orientation in various aspects of life and research methods, and also encourages the active development of scientific and technical literacy based on concrete experience in solving problems.
- ДокументІндивідуальні освітні траєкторії розвитку молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Раїна, В.В статті розглянуто індивідуальні освітні траєкторії розвитку молодших школярів, які є цілеспрямованою освітньою програмою, що забезпечує позицію вибору, розробку і реалізацію освітнього стандарту у процесі здійснення вчителем педагогічної підтримки для самовизначення і самореалізації молодших школярів. В статье рассмотрены индивидуальные образовательные траектории развития младших школьников, которые являются целенаправленной образовательной программой, что обеспечивают позицию выбора, разработку и реализацию образовательного стандарта в процессе осуществления учителем педагогической поддержки для самоопределения и самореализации младших школьников. The article deals with the individual educational development trajectories of junior school students, which is a purposeful educational programme that provides the position of choice, development and implementation of the educational standard in the process of teacher's pedagogical support for self-determination and self-realisation of junior school students.