Перегляд за Автор "Разуменко, О. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПедагогічна антропологія І. Канта та В. Сухомлинського(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-05-17) Разуменко, О. О.У данній статті автор проаналізував педагогічну антропологію І. Канта та В. Сухомлинського. Було висвітлено гуманістичну педагогіку і освітню діяльність В. Сухомлинського поставила ряд питань щодо зміни уявлення про зміст і форми, спрямованість трансформацій педагогічних відносин в умовах постоталітарного суспільства. В данной статье автор проанализировал педагогическую антропологию И. Канта и В. Сухомлинского. Были рассмотрены гуманистическая педагогика и образовательная деятельность В. Сухомлинского поставила ряд вопросов по изменению представления о содержании и формах, направленность трансформаций педагогических отношений в условиях постоталитарного общества. In this article, the author analyzed the pedagogical anthropology of I. Kant and V. Sukhomlinsky. Humanistic pedagogics were considered and V. Sukhomlinsky's educational activity raised a number of questions on changing the idea of content and forms, the orientation of transformations of pedagogical relations in the conditions of post-totalitarian society.
- ДокументПедагогічні стратегії комунікативної діяльності в багатокультурному суспільстві(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016) Разуменко, О. О.При реалізації принципу комунікативності в педагогіці робиться акцент на суб’єктивній стороні навчального і виховного процесів, на дослідженні процесу комунікації і його провідного компоненту — спілкуванні, тому що спілкування є основою для формування високої комунікативності вчителя і його педагогічної майстерності. При реализации принципа коммуникативности в педагогике делается акцент на субъективной стороне учебного и воспитательного процессов, на исследовании процесса коммуникации и его ведущего компонента — общении, потому что общение является основой для формирования высокой коммуникативности учителя и его педагогического мастерства.