Перегляд за Автор "Радченко, Я. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-19) Радченко, Я. А.; Перетяга, Л. Є.У публікації розглянуто використання інформаційних технологій у корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку. Застосування спеціалізованих інформаційних технологій у роботі з дітьми з порушеннями мовлення дозволяє підвищити ефективність корекційного навчання, прискорити процес підготовки дошкільнят до навчання грамоти, попередити появу в них вторинних розладів писемного мовлення. Комп'ютер та гаджети надають широкі можливості використання різних аналізаторних систем у процесі виконання та контролю над діяльністю, він активізує компенсаторні механізми зорового сприйняття. The publication deals with the use of information technologies in correctional work with children with speech development disorders. The use of specialised information technologies in in the work with children with speech disorders allows to increase the effectiveness of correctional education, accelerate the process of preparing preschoolers for learning literacy, and prevent the emergence of secondary disorders of written speech. Computers and gadgets provide ample opportunities to use various analytical systems in the process of performing and controlling activities, it activates compensatory mechanisms of visual perception.
- ДокументВикористання інформаційно-комунікаційних технологій при навчанні дітей з мовленнєвими порушеннями під час воєнного стану(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Радченко, Я. А.В статті досліджено використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах воєнного стану для навчання мовлення. Інтернет та інформаційно-комунікаційні технології акумулюють зусилля для задоволення низки потреб дітей, в тому числі й тих, хто має мовленнєві порушення. The article investigates the use of information and communication technologies in martial law for state for teaching speech. The Internet and information and communication technologies accumulate efforts to meet a number of needs of children, including those who have speech disorders.