Перегляд за Автор "Пікус, Д."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОНЦЕПЦІЯ ПІДГОТОВКИ ІНСТРУКТОРІВ НАВЧАЛЬНИХ ЦЕНТРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Пікус, Д.Збройні Сили України розвивають інститут інструкторів для підготовки особового складу. Головна його мета полягає у формуванні кваліфікованого персоналу через створення центрів підготовки та введення трьохрівневої системи навчання. Інструктори підготовлюються на базовому, підвищеному та академічному рівнях, забезпечуючи високу якість військової підготовки. The Armed Forces of Ukraine are developing an institute of instructors to train personnel. Its main goal is to form qualified personnel through the creation of training centres and the introduction of a three-level training system. Instructors are trained at basic, advanced and academic levels, ensuring high-quality military training.
- ДокументСТИМУЛЮВАННЯ ІНТЕРЕСУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ДО НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ РОЗВІДНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Пікус, Д.; Бондаренко, А.У статті з’ясовано сутність поняття стимулювання інтересу здобувачів освіти до навчально-пізнавальної діяльності, визначено його роль та значення у контексті навчання майбутніх розвідників: постійний інтерес до розвитку професійних навичок та вмінь, формування здатності зберігати високий рівень впевненості у собі, розвиток творчості та ініціативності та ін. Основні форми і методи стимулювання: похвала, визнання, заохочення до конкуренції, постановка чітких і досяжних цілей, використання інтерактивних методів. The article clarifies the essence of the concept of stimulating students' interest in educational and cognitive activities, defines its role and importance in the context of training future intelligence officers: constant interest in the development of professional skills and abilities, formation of the ability to maintain a high level of self-confidence, development of creativity and initiative, etc. The main forms and methods of incentives are: praise and recognition, encouragement of healthy competition, setting clear and achievable goals, use of interactive methods, etc.