Перегляд за Автор "Підгорна, Т."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНаціональна система освіти і виховання у педагогічній спадщині С. Ф. Русової(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Підгорна, Т.Автором висловлено тезу про надзвичайну актуальність для розбудови незалежної Української держави Концепції національної системи освіти і виховання С.Ф. Русової. Нею керуються держава і суспільство у розв'язанні сучасних проблем вдосконалення діяльності системи національної освіти і виховання в Україні. The author expressed a thesis about the extreme relevance of S. F. Rusova's Concept of the National System of Education and Training for the development of an independent Ukrainian state. S. Rusova's ideas guide the state and society in solving modern problems of improving the activity of the system of national education and upbringing in Ukraine.
- ДокументПедагогічні погляди С. Русової щодо виховання особистості(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Підгорна, Т.В статті розглянуто виховання учнів в педагогічній спадщині С. Русової, які вона розглядала як безперервний закономірний процес, тобто кожний наступний етап наступає після попереднього. Насамперед педагог наголошувала на абсолютній увазі до вікових та індивідуальних особливостей, національному характері, загальнолюдських цінностях та побудоване поза політикою. Проблема виховання проходить наскрізно через всі педагогічні праці, погляди, висловлення С. Русової. За педагогом, виховання починається біля колискової, через казку, пісню, лічилку, байку, ігри, тобто через національні скарби. За визначенням С. Русової, саме в сім’ї починають формуватися перші моральні почуття: турбота, любов, ласка з боку батьків, згуртована та здорово сім’я, пошана до літніх членів родини. Приклад батьків стає тим джерелом, яке з годом виростає у любов та відданість до Батьківщини, до рідного краю, до свого народу. The article deals with the education of students in the pedagogical heritage of S. Rusova, which she considered as a continuous natural process, that is, each next stage comes after the previous one. First of all, the teacher emphasized absolute attention to age and individual characteristics, national character, universal human values and built beyond politics. The problem of education runs through all pedagogical works, views, statements of S. Rusova. According to the teacher, education begins at lullaby, through a fairy tale, song, counting, fable, games, that is, through national treasures. According to S. Rusova, it is in the family that the first moral feelings: care, love, affection from parents, united and healthy family, respect for elderly family members. The example of parents becomes the source that over the years grows into love and devotion to the Motherland, to the native land, to its people.