Перегляд за Автор "Прокопенко, A. I."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументТеоретико-методологічні засади моделювання педагогічних об’єктів(Харківська державна академія культури (ХДАК), 2007-06-22) Дмитренко, Т. О.; Прокопенко, A. I.; Яресько, К. О.Досліджено загальну структуру системи педагогічного управління. Розглянуто рівні абстрагування, на яких доцільно вивчати педагогічні об'єкти з метою отримання їх моделей: лінгвістичний, теоретико-множинний та абстрактно-алгебраїчний. Исследована общая структура системы педагогического управления. Рассмотрены уровни абстрагирования, на которых целесообразно изучать педагогические объекты с целью получения их моделей : лингвистический, теоретико-множественный и абстрактно-алгебраический. The general structure of system of pedagogical management investigated. Levels of abstraction on which it is expedient to study pedagogical objects with the purpose of reception of their models are considered: linguistic, theoretical-plural and abstract-algebraic.