Перегляд за Автор "Приходько, С."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПереказ як засіб оцінювання рівня розвитку мовлення учнів початкових класів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Приходько, С.У статті розглянуто розвиток мовлення учнів початкових класів. Для початкової школи особливим завданням є формування монологічного мовлення, який є більш складним утворенням ніж діалогічне. Одним із засобів визначення рівня розвитку мовлення учнів початкових класів є переказ прочитаного твору як усвідомлене відтворення літературного зразка в усному мовленні. Зауважено, що переказ твору зручний спосіб оцінювання рівня розвитку мовлення молодших школярів. Прийом надає можливість спостерігати за безпосереднім мовленням учня, а створення мовленнєвих ситуацій дозволяє перевірити здатність аргументувати власні думки. Обираючи текст для переказу, варто враховувати емоційну складову твору, щоб в учнів виявилося не тільки бажання переказати, а й висловити власну думку, що надасть можливість додатково оцінити складові мовлення. The article examines the development of speech of elementary school students. For elementary school, a special task is the formation of monologic speech, which is a more complex formation than dialogic speech. One of the means of determining the level of speech development of elementary school students is the retelling of a read work as a conscious reproduction of a literary sample in oral speech. It is noted that retelling a work is a convenient way of assessing the level of speech development of younger schoolchildren. Reception provides an opportunity to observe the student's direct speech, and the creation of speech situations allows testing the ability to argue one's own thoughts. When choosing a text for retelling, it is worth taking into account the emotional component of the work, so that students not only want to retell, but also express their own opinion, which will provide an opportunity to further evaluate the components of speech.
- ДокументРанкові зустрічі як засіб формування здатності до адекватної самооцінки учнів початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Приходько, С.В статті розглянуто самооцінку в дитини, що формується під впливом оточення та спілкування з найближчими людьми, адже саме їхня думка є найбільш цінною для дитини, через яку й формується їхнє бачення себе. Формування адекватної самооцінки є одним із важливих факторів розвитку особистості. Вона дає уявлення, на скільки учень готовий працювати в суспільстві та відстоювати власну думку. Окрім факторів впливу та прикладу батьків, на формування адекватної самооцінки в учнів має вплив: успішність у навчанні й ставлення вчителя до дитини. В статье рассмотрена самооценка у ребенка, что формируется под влиянием окружения и общения с близкими людьми, ведь именно их мнение является наиболее ценным для ребенка, по которому и формируется их видение себя. Формирование адекватной самооценки является одним из важных факторов развития личности. Она дает представление, насколько ученик готов работать в обществе и отстаивать собственное мнение. Кроме факторов влияния и примера родителей, на формирование адекватной самооценки у учащихся влияет: успешность в обучении и отношение учителя к ребенку. The article deals with a child's self-esteem, which is formed under the influence of the environment and communication with close people, because it is their opinion that is most valuable to the child, by which their vision of themselves is formed. The formation of adequate self-esteem is an important factor in personal development. It gives an indication of how ready the pupil is to work in society and stand up for his or her own opinion. In addition to parental influence and example, the formation of adequate self-esteem in students is influenced by: success in learning and the teacher's attitude towards the child.
- ДокументРОЗВИТОК МОВЛЕННЯ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ КАРТИ МАНДРІВОК ГЕРОЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Приходько, С.У публікації досліджено використання карти мандрівок у навчальній діяльності учнів, яке є ще достатньо новим маловивченим прийомом. Карта мандрівок – це карта, на якій зупинками зображуються ключові моменти твору, що дозволяє застосувати її як заміну традиційного плану переказу. Зазначено, що складання карти мандрівок є новітньою можливістю зацікавити учнів до усвідомленого сприйняття прочитаних творів та плідної праці на уроках літературного читання. Оскільки прийом подібний до традиційного плану переказу його використання не знижує ефективність праці. Навпаки, зацікавивши новою формою роботи, учитель не тільки приверне увагу учнів до твору, а й збереже їхню активність довше, навіть у домашній роботі. The publication examines the use of travel maps in the educational activities of students, which is still a relatively new and little-studied technique. A journey map is a map on which stops represent the key moments of a work, which allows it to be used as a substitute for a traditional retelling plan. It is noted that making a travel map is the latest opportunity to interest students in conscious perception of read works and fruitful work in literary reading lessons. Since the reception is similar to the traditional transfer plan, its use does not reduce labor efficiency. On the contrary, by getting them interested in a new form of work, the teacher will not only draw the students' attention to the work, but also keep them active longer, even in homework.