Перегляд за Автор "Потапова, Т."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМодельні програми з математики як чинники підвищення рівня математичної освіти п’ятикласників(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Потапова, Т.; Простакова, Ю.В статті розглянуто вивчення математики п‘ятикласників за допомогою модельної програми "Математика. 5–6 класи" (Василишин М. С., Миляник А. І., Працьовитий М. В., Простакова Ю. С., Школьний О. В.), яка є унікальною в деяких аспектах змістового компонента, спрямована на формування математичної компетентності учнів і містить відповіді на сучасні виклики освіти. The article deals with the study of mathematics of fifth-graders using the model program "Mathematics. 5–6 grades" (Vasylyshyn M. S., Mylyanyk A. I., Pratsovyty M. V., Prostakova Yu. S., Shkolny O. V.), which is unique in some aspects of the content component, aimed at forming the mathematical competence of students and contains answers to modern challenges of education.
- ДокументПсихолого-педагогічні засади формування фізичної компетентності в учнів ЗЗСО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Потапова, Т.; Масич, В.В статті розглянуто формування фізичної компетентності в учнів базової й старшої школи. Зазначено, що значне підвищення інтересу учнів до фізики можна активізувати за рахунок проблемності і емоціональності викладу навчального матеріалу. Таким чином, можна стверджувати, що психолого-педагогічними засадами формування фізичної компетентності в учнів ЗЗСО є ланка взаємопов‘язаних вимог: відповідність віковим та індивідуальним особливостям; підтримання високої мотивації до вивчення фізики; застосування доцільних педагогічних технологій. The article deals with the formation of physical competence in pupils of basic and high school. It is noted that a significant increase in students' interest in physics can be activated by problematic and emotional presentation of educational material. Thus, it can be argued that the psychological and pedagogical principles of formation of physical competence in students of general secondary education is a link of interrelated requirements: compliance with age and individual characteristics; maintaining high motivation to study physics; application of appropriate pedagogical technologies.