Перегляд за Автор "Попова, А. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументБагатокомпонентність графічного дизайну(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Попова, А. В.; Куратова, М. Г.У статті розглядається графічний дизайн як багатокомпонентний процес візуального спілкування і вирішення проблем з використанням типографіки, фотографії та ілюстрації. В статье рассматривается графический дизайн как многокомпонентный процесс визуального общения и решения проблем с использованием типографики, фотографии и иллюстрациии. Graphic design is considered as a multi-component process of visual communication and problem solving using typography, photography and illustration.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС‒МЕТОДУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ(Health, sport, rehabilitation, 2015-12-23) Гринченко, І. Б.; Попова, А. В.; Чуприна, О. І.; Чорний, Ю. П.Стаття присвячена вдосконалюванню фахової підготовки майбутніх учителів фізичного виховання в Педагогічному університеті. Як приклад, пропонується для використання один з провідних інтерактивних методів – кейс-метод. Статья посвящена совершенствованию профессиональной подготовки будущих учителей физического воспитания в Педагогическом университете. В качестве примера, предлагается для использования один из ведущих интерактивных методов – кейс-метод. The article is devoted to the improvement of professional training of future physical education teachers at the Pedagogical University. As an example, it is proposed to use one of the leading interactive methods - the case method.
- ДокументІлюстрація дитячої книги як засіб естетичного розвитку дошкільників(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Попова, А. В.; Куратова, М. Г.В статті розглядається дитяча ілюстрована книга як синтез літературного тексту та ілюстрації, важливий засіб естетичного розвитку дошкільника. В статье рассматривается детская иллюстрированная книга как синтез литературного текста и иллюстрации, важное средство эстетического развития дошкольника. The article deals with children's illustrated book as a synthesis of literary text and illustration, an important tool for the aesthetic development of preschoolers.