Перегляд за Автор "Подолянко, І. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВплив політики українізації на збереження культурної спадщини України(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Подолянко, І. В.; Чернікова, І. В.Авторами досліджено вплив політики українізації в 1920-ті рр. на збереження культурної спадщини України. The authors investigated the influence of the policy of Ukrainization in the 1920s on the preservation of the cultural heritage of Ukraine.
- ДокументОХОРОНА КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ УКРАЇНИ У ПЕРІОД УКРАЇНІЗАЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Подолянко, І. В.У кваліфікаційній роботі досліджується діяльність державних органів влади, громадських інституцій у сфері охорони культурної спадщини України за часів українізації. Розкриваються питання становлення законодавчої бази радянської держави щодо збереження культурної спадщини, її недоліки та досягнення. Акцентується увага на колосальній ролі та ентузіазмі представників інтелігенції, громадськості у справі охорони пам’яток історії та культури з 1923 – 1933 рр. Досліджується концептуальна основа процесу українізації, його впливу на процес охорони культурної спадщини України. Доведено, що у цілому період українізації сприяв заходам охорони культурної спадщини України. Але на хвилі тогочасної атеїстичної кампанії збереження культових об’єктів культурної спадщини України було практично неможливим. Комплексно проаналізовано вплив українізації на пам’яткоохоронну справу, висвітлено глибокі зміни у законодавстві з охорони культурної спадщини УСРР, розкрито форми та методи діяльності державних органів влади та представників громадськості цьому напрямі. The qualification work examines the activities of state authorities and public institutions in the field of protection of the cultural heritage of Ukraine during the period of Ukrainianization. The issues of the formation of the legislative framework of the Soviet state for the preservation of cultural heritage, its shortcomings and achievements are revealed. Attention is focused on the enormous role and enthusiasm of intellectuals and the public in the protection of historical and cultural monuments from 1923 to 1933. The conceptual basis of the Ukrainianization process and its impact on the protection of Ukraine's cultural heritage is studied. It is proved that in general, the period of Ukrainization contributed to the protection of Ukraine's cultural heritage. However, in the wake of the atheistic campaign of that time, the preservation of the cult objects of Ukraine's cultural heritage was almost impossible. The article comprehensively analyzes the impact of Ukrainization on monument protection, highlights profound changes in the legislation on the protection of the cultural heritage of the Ukrainian SSR, reveals the forms and methods of activity of state authorities and public representatives in this area.
- ДокументОцінка маркетингової діяльності організації(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Подолянко, І. В.У роботі висвітлено теоретичні питання маркетингової діяльності організації та її оцінювання, зокрема, здійснено сутнісну характеристику маркетингу як виду управлінської діяльності та визначено його особливості в освітніх організаціях. У практичному розділі роботи здійснено маркетинговий аналіз діяльності організації з використанням різних видів. На діагностичній основі складено комплексно-цільову програму з удосконалення маркетингового управління організацією. The paper reflects the theoretical issues of the marketing activities of the organization and its evaluation, in particular, the characteristics of marketing as a type of management activity are carried out and its features in educational organizations are determined. In the practical section of the work, a marketing analysis of the organization's activities was carried out using different types. On a diagnostic basis, a comprehensive target program has been compiled to improve the organization's marketing management.