Перегляд за Автор "Пляка, М. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ ФОРТЕПІАННОЇ ШКОЛИ XX СТОЛІТТЯ(Cognum Publishing House, 2021-01-14) Калашник, М. П.; Пляка, М. О.У статті розглядається розвиток творчості педагогічної майстерності Харківської фортепіанної школи XX ст. Аналізуючи дане питання виділяють три умовних періоди розвитку. Кожен період має свої характерні особливості та риси. Провідними закладами розвитку мистецтва в цей період був Харківський державний інститут мистецтв та Харківське музичне училище. The article deals with the development of the creative pedagogical skills of the Kharkiv piano school of the 20th century. Each period has its own characteristic features and traits. The leading institutions for the development of art in this period were the Kharkiv State Institute of Arts and the Kharkiv Music School.
- ДокументТВОРЧА ШКОЛА ЯК ОСЕРЕДОК ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ(BoScience Publisher, 2021-01-20) Калашник, М. П.; Пляка, М. О.У статті розглядається творча школа як інституалізована або неінстітуалізірована спеціалізована за родом діяльності, характеру знань і способу їх передачі спільнота, об'єднана навколо загальновизнаного лідера, що підкоряється ієрархічній системі відносин, засвоює або розробляє єдину естетичну або/та навчальну програму. Безперервність розвитку забезпечується поряд зі школою іншими типами зв'язків, у тому числі, художнім напрямом, епохальним і національним стилем. Тим не менш, феномен школи має особливі властивості та функції зберігача та транслятора знань, діяльнісного досвіду, комплексу духовно-матеріальних цінностей. The article considers a creative school as an institutionalized or non-institutionalized community specialized in the type of activity, the nature of knowledge and the method of its transmission, united around a universally recognized leader, obeying a hierarchical system of relations, assimilating or developing a single aesthetic and/or educational program. Continuity of development is ensured along with the school by other types of connections, including artistic direction, epochal and national style. Nevertheless, the school phenomenon has special properties and functions as a keeper and translator of knowledge, activity experience, and a complex of spiritual and material values.