Перегляд за Автор "Писанка, К. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОНЦЕПЦІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2015-05-15) Писанка, К. О.Ідея сталого розвитку – не нова система поглядів. Вона простежується в способі життя і традиціях корінних народів, будучи результатом життєвого досвіду і знань, які накопичувалися тисячоліттями. До цих пір життя більшості корінних народів тісно пов’язане зі станом природного середовища, з тваринами і рослинами, що мешкають поруч з ними. У культурі, вірі та традиційних духовних цінностях багатьох народів закладені основи дбайливого ставлення до природи і підтримки сталості природних і соціальних систем. Идея устойчивого развития - не новая система взглядов. Она прослеживается в образе жизни и традициях коренных народов, являясь результатом жизненного опыта и знаний, которые накапливались тысячелетиями. До сих пор жизнь большинства коренных народов тесно связана с состоянием природной среды с животными и растениями, которые живут рядом с ними. В культуре, вере и традиционных духовных ценностях многих народов заложены основы бережного отношения к природе и поддержания постоянства природных и социальных систем. The idea of sustainable development is not a new system of views. It is traced in the way of life and traditions of indigenous peoples, being the result of life experience and knowledge, which accumulated for millennia. Until now, the life of most of the indigenous peoples is closely related to the state of the natural environment with animals and plants that live next to them. In the culture, faith and traditional spiritual values of many peoples the principles of careful attitude to nature and maintenance of the constancy of natural and social systems are laid.
- ДокументСУЧАСНА ШКОЛА КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016) Писанка, К. О.В статті визначаються основні пріоритети, мета і завдання Школи культури здоров’я: передача учням сучасних, достовірних знань про здоров’я і здоровий спосіб життя, на підставі чого здійснюється вплив на свідомий і зважений вибір школярами власного способу життя та відповідальної поведінки за нього; сприяння розповсюдженню знань про здоров’я в школі, родині, навколишньому середовищі; залучення школярів до активної пропаганди здорового способу життя серед однолітків; підвищення рівня культури здоров’я та дотримання національних традицій здорового способу життя. Розкриваються основні завдання і дії адміністративного персоналу школи: контроль за санітарногігієнічним і протиепідемічним режимом, залучення медичних працівників до навчального процесу, розробка порад, методичних рекомендацій, пам’яток щодо поліпшення здоров’я педагогів та здоров’я вихованців, впровадження моніторингових досліджень зі здоров’я школярів та оцінки задоволеності батьків роботою школи . Автор дотримується думки, що оптимальна модель Школи культури здоров’я така, в якій навчально-виховний процес організований так, щоб кожен учасник мав можливість керувати своїм здоров’ям. В статье определяются основные приоритеты, цель и задание Школы культуры здоровья: передача ученикам современных, достоверных знаний о здоровье и здоровом образе жизни, на основании чего осуществляется влияние на сознательный и взвешенный выбор школьниками собственного образа жизни и ответственного поведения за него; содействие распространению знаний о здоровье в школе, семье, окружающей среде; привлечение школьников к активной пропаганде здорового образа жизни среди одногодков; повышение уровня культуры повышение уровня культуры здоровья и соблюдения национальных традиций здорового образа жизни. Раскрываются основные задания и действия административного персонала школы: контроль за санитарногигиеническим и противоэпидемическим режимом, привлечение медицинских работников к учебному процессу, разработка советов, методических рекомендаций, памяток, относительно улучшения здоровья педагогов и здоровья воспитанников, внедрения мониторинговых исследований о здоровье школьников и оценки удовлетворенности родителей работой школы . Автор придерживается мысли, что оптимальная модель Школы культуры здоровья такова, в которой организация учебно-воспитательного процесса предполагает осуществление руководства своим здоровьем каждого участника.