Перегляд за Автор "Пилипов, С. А."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНазрілі акценти інституційних перетворень нової економіки(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-20) Бурдика, А. І.; Пилипов, С. А.У статті досліджено, що мета створення інституційної системи інноваційної економіки України повинна полягати у сприянні масштабному технологічному оновленню виробництва на основі передових науково-технічних розробок. Важливе значення для активізації інноваційних процесів мають фінансові інститути розвитку. В статье исследовано, что цель создания институциональной системы инновационной экономики Украины должна заключаться в содействии масштабному технологическому обновлению производства на основе передовых научно-технических разработок. Важное значение для активизации инновационных процессов имеют финансовые институты развития. The article investigates that the purpose of creating an institutional system of innovative economy of Ukraine should be to promote large-scale technological renewal of production on the basis of advanced scientific and technical developments. Financial is important for the intensification of innovation processes development institutions.
- ДокументРозвиток інституційної складової інноваційної системи: цінний міжнародний досвід і напрями його реалізації в Україні(Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2021) Соляр, В. В.; Бурдика, А. І.; Пилипов, С. А.Питання інноваційного розвитку економіки України стало основною темою обговорень і дискусій експертів за останні десятиріччя. Теза про те, що інноваційна спрямованість багато в чому визначає ключові параметри розвитку різних економічних систем, приймається сьогодні не тільки теоретиками, але й практиками, а тим більше представниками державних і законодавчих структур. Президентом і Урядом України за останні роки затверджено ряд нормативних актів, а також цільових програм, спрямованих на стимулювання інноваційних процесів в країні, на формування інноваційної системи України сучасного типу. Крім того, великі кроки у сфері регулювання і підтримки інноваційної діяльності здійснюють керівні підрозділи підприємств. Тому реалізація ухвалених стратегій потребує науково-методологічного обґрунтування їх практичних результатів з урахуванням міжнародного досвіду досягнень у цій сфері. Вопрос инновационного развития экономики Украины стал основной темой обсуждений и дискуссий экспертов в последние десятилетия. Тезис о том, что инновационная направленность во многом определяет ключевые параметры развития различных экономических систем, принимается сегодня не только теоретиками, но и практиками, а тем более представителями государственных и законодательных структур. Президентом и Правительством Украины за последние годы утвержден ряд нормативных актов, а также целевых программ, направленных на стимулирование инновационных процессов в стране, на формирование инновационной системы Украины современного типа. Кроме того, большие шаги в сфере регулирования и поддержки инновационной деятельности предпринимают руководящие подразделения предприятий. Поэтому реализация стратегий требует научно-методологического обоснования их практических результатов с учетом международного опыта достижений в этой сфере. The issue of innovative development of Ukraine's economy has become the main topic of discussion and discussion of experts in recent decades. The thesis that the innovation orientation largely determines the key parameters of the development of various economic systems, is accepted today not only by theorists but also by practitioners, and even more so by representatives of state and legislative structures. In recent years, the President and the Government of Ukraine have approved a number of regulations, as well as targeted programs aimed at stimulating innovation processes in the country, the formation of a modern innovation system of Ukraine. In addition, major steps in the field of regulation and support of innovation are carried out by the management of enterprises. Therefore, the implementation of the adopted strategies requires scientific and methodological substantiation of their practical results, taking into account the international experience of achievements in this field.
- ДокументІнноваційно-інтегровані структури як невід'ємна складова сучасної концепції підприємницької діяльності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Пилипов, С. А.У магістерському дослідженні розроблено понятійний апарат, що забезпечує аналіз функціонування інноваційних інтегрованих структур в економіці і умови підвищення її ефективності в тій мірі, в якій вона залежить від ефективності інноваційної інтегрованої структури, яка забезпечує функціонування економіки. Встановлено, що необхідною умовою ефективності інноваційної інтегрованої структури є узгодження між її основними системними характеристиками і рамковими умовами функціонування, істотно стійкими до дії ринкових сил. Виявлено, що можливості управління підвищенням ефективності інноваційної інтегрованої структури істотно залежать від характеру державного економічного цілепокладання і економічної політики. Виявлено основні системні дефекти національної інноваційної системи Росії в тому вигляді, в якому вона сформувалася в останні два десятиліття, і обґрунтовані умови і можливості їх ліквідації. Показано, що для суттєвого підвищення ефективності національної інноваційної системи Росії потрібна зміна економічного цілепокладання і національної економічної політики в напрямку моделі шостого технологічного укладу. Провідна роль в розвитку інтеграційних процесів за кордоном належить державі, активно стимулюючого їх і створює для цього необхідні економічні умови і правові передумови. При всій досить високою розвиненості нормативно-правової бази, що склалася за кордоном за багато років функціонування ринкової економіки, питання про надання таким формам обов'язкового статусу юридичної особи аж ніяк не є тут вирішальним, так би мовити визначальним подальші успіхи або невдачі в діяльності спільних інтеграційних структур. Для ефективної постановки проектування інноваційних інтегрованих структур необхідно не тільки цілеспрямовано оцінювати реальний стан структури організації, а й спочатку виявити і аналізувати основні, що відбуваються в ній процеси. В якості базового варіанту прикладного застосування актуальних розробок теорії та методології проектування інноваційних інтегрованих структур запропонована комплексна модель взаємодії їх основних елементів: бізнесу, освіти і науки, що дозволяє на основі моделі життєздатної системи забезпечувати їх ефективну взаємодію і проводити коригувальні взаємодії з урахуванням сигналів зворотного зв'язку внутрішньої і зовнішнього середовища. Використана методика SWOT-аналізу діяльності інноваційних інтегрованих структур бізнесу, освіти і науки для систематизації та групування напрямків діяльності і вибору найкращої форми створення інтегрованих структур освіти, науки і бізнесу. В магистерском исследовании разработан понятийный аппарат, обеспечивающий анализ функционирования инновационных интегрированных структур в экономике и условия повышения ее эффективности в той мере, в какой она зависит от эффективности инновационной интегрированной структуры, обеспечивающей функционирование экономики. Установлено, что необходимым условием эффективности инновационной интегрированной структуры является согласование между ее основными системными характеристиками и рамочными условиями функционирования существенно устойчивыми к действию рыночных сил. Установлено, что возможности управления повышением эффективности инновационной интегрированной структуры существенно зависят от характера государственного экономического целеполагания и экономической политики. Выявлены основные системные дефекты национальной инновационной системы России в том виде, в каком она сформировалась последние два десятилетия, и обоснованные условия и возможности их ликвидации. Показано, что для существенного повышения эффективности национальной инновационной системы России требуется изменение экономического целеполагания и национальной экономической политики в направлении модели шестого технологического уклада. Ведущая роль в развитии интеграционных процессов за рубежом принадлежит государству, активно стимулирующему их и создающему для этого необходимые экономические условия и правовые предпосылки. При всей достаточно высокой развитости нормативно-правовой базы, сложившейся за границей за многие годы функционирования рыночной экономики, вопрос о предоставлении таким формам обязательного статуса юридического лица отнюдь не является решающим, так сказать определяющим дальнейшие успехи или неудачи в деятельности общих интеграционных структур. Для эффективной постановки проектирования инновационных интегрированных структур необходимо не только целенаправленно оценивать реальное состояние структуры организации, но и сначала выявить и анализировать происходящие в ней процессы. В качестве базового варианта прикладного применения актуальных разработок теории и методологии проектирования инновационных интегрированных структур предложена комплексная модель взаимодействия их основных элементов: бизнеса, образования и науки, позволяющая на основе модели жизнеспособной системы обеспечивать их эффективное взаимодействие и проводить корректирующие взаимодействия с учетом сигналов обратной связи. связи внутренней и внешней среды. Использована методика SWOT-анализа деятельности инновационных интегрированных структур бизнеса, образования и науки для систематизации и группирования направлений деятельности и выбора наилучшей формы создания интегрированных структур образования, науки и бизнеса. A conceptual apparatus has been developed that provides an analysis of the functioning of innovative integrated structures in the economy and the conditions for increasing its efficiency to the extent that it depends on the effectiveness of an innovative integrated structure that ensures the functioning of the economy. It has been established that a necessary condition for the effectiveness of an innovative integrated structure is the coordination between its main system characteristics and the framework conditions for its functioning, which are substantially resistant to the action of market forces. It was revealed that the possibilities of managing the increase in the efficiency of an innovative integrated structure significantly depend on the nature of the state economic goal-setting and economic policy. The main systemic defects of the national innovation system of Russia in the form in which it was formed in the last two decades have been identified, and the conditions and possibilities for their elimination have been substantiated. It is shown that for a significant increase in the efficiency of the national innovation system of Russia, a change in economic goal-setting and national economic policy is required in the direction of the model of the sixth technological order. The leading role in the development of integration processes abroad belongs to the state, which actively stimulates them and creates the necessary economic conditions and legal prerequisites for this. With all the fairly high development of the regulatory and legal framework that has developed abroad over the many years of the functioning of the market economy, the issue of giving such forms a mandatory legal entity status is by no means decisive here, so to speak, determining further successes or failures in the activities of joint integration structures. For an effective formulation of the design of innovative integrated structures, it is necessary not only to purposefully assess the real state of the organization's structure, but also to initially identify and analyze the main processes occurring in it. As a basic version of the applied application of current developments in the theory and methodology of designing innovative integrated structures, a complex model of interaction of their main elements: business, education and science is proposed, external environment. The SWOT methodology for analyzing the activities of innovative integrated structures of business, education and science was used to systematize and group the areas of activity and select the best form of creating integrated structures of education, science and business.