Перегляд за Автор "Петренко, Н."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ТА ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ВИВЧЕННІ ФУНКЦІЙ: З ДОСВІДУ РОБОТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-23) Дейниченко, Г.; Єфімова, К.; Петренко, Н.; Краснопольська, О.У тезах схарактеризовано можливості застосування різних методик навчання (проектного, проблемного, ігрового, інтерактивного) у вивченні функцій, використання яких спрямоване на стимулювання навчально-пізнавальної діяльності школярів та підвищення інтересу до функціональної змістової лінії сучасного шкільного курсу математики. The theses characterize the possibilities of using various teaching methods (project, problem, game, interactive) in the study of functions, the use of which is aimed at stimulating the educational and cognitive activity of schoolchildren and increasing interest in the functional content line of the modern school mathematics course.
- ДокументДИДАКТИЧНА ГРА ЯК МЕТОД САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Дейниченко, Г.; Борке, К.; Онікєєнко, М.; Петренко, Н.У тезах з’ясовано суть дидактичної гри, висвітлено питання специфіки дидактичних ігор як методу навчання, показано можливості ефективного використання дидактичних ігор на всіх етапах процесу навчання з метою озброєння учнів технологією самостійної роботи з придбання математичних знань і стимулювання інтересу до навчання математики. The theses clarify the essence of the didactic game, highlight the issue of the specificity of didactic games as a teaching method, show the possibilities of effective use of didactic games at all stages of the learning process in order to arm students with the technology of independent work to acquire mathematical knowledge and stimulate interest in learning mathematics.
- ДокументДО ПИТАННЯ ГРАФІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Дейніченко, Т.; Петренко, Н.Статтю присвячено проблемі графічної підготовки майбутніх учителів математики у педагогічних ЗВО; схарактеризовано релевантні й пертинентні поняття, пов’язані з досліджуваним феноменом; способи підготовки здобувачів вищої освіти до здійснення графічної діяльності за принципом збагачення навчання (латеральний, інтенсивний). The article is devoted to the disclosure of some issues of graphic training of future mathematics teachers in their professional activities; relevant and pertinent concepts related to the above-mentioned problem are characterized; methods of training students of higher education to carry out graphic activities based on the principle of enriching learning (lateral, intensive).