Перегляд за Автор "Перк, М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Перк, М.У публікації розглянуто організацію пізнавально-дослідницької діяльності учнів в умовах реалізації STEM-освіти у початковій школі. Зазначено, що ефективним засобом у розвитку дослідницьких якостей молодших школярів є їх залучення до пізнавально-дослідницької діяльності, яка включається як у поточну навчальну діяльність, так і у спеціально організовану діяльність дітей у STEM-лабораторії. STEM-лабораторія – це кабінет, де учні можуть здійснювати свої дослідження і експерименти різноманітними способами та формувати глибоке розуміння матеріалу у рамках проведення STEM-уроку чи STEM-проєкту. The publication examines the organization of students' cognitive and research activities in the context of the implementation of STEM education in primary school. It is noted that an effective means of developing the research qualities of junior high school students is their involvement in cognitive research activities, which are included both in current educational activities and in specially organized children's activities in the STEM laboratory. The STEM laboratory is a room where students can carry out their research and experiments in various ways and form a deep understanding of the material as part of a STEM lesson or a STEM project.
- ДокументОрганізація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у Новій українській школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Перк, М.В статті розглянуто інклюзивну освіту – це освітні послуги, які забезпечують права на освіту та навчання за місцем проживання у закладах загальної середньої освіти дітей з вадами психофізичного розвитку. Кожна четверта школа є інклюзивною. Ідеологія без дискримінації, рівноцінне ставлення до всіх учнів, але зі створенням спеціальних умов – це і є Нова українська школа. У таких закладах навчання проходить із застосуванням методик для особливих дітей. В статье рассмотрено инклюзивное образование – это образовательные услуги, обеспечивающие права на образование и обучение по месту жительства в учреждениях общего среднего образования детей с нарушениями психофизического развития. Каждая четвертая школа является инклюзивной. Идеология без дискриминации, равноценное отношение ко всем ученикам, но с созданием специальных условий – это и есть Новая украинская школа. В таких заведениях обучение проходит с применением методик для особых детей. The article looks at inclusive education – these are education services that ensure the rights to education and training in the place of residence in institutions of general secondary education for children with disabilities. Every fourth school is inclusive. The ideology of non-discrimination, equal treatment of all pupils, but with the creation of special conditions – this is the New Ukrainian school. In such schools, teaching is carried out using methods for special children.
- ДокументРОЗМАЇТТЯ ОБРАЗІВ ТВАРИН В КАЗКАХ АНДЕРСЕНА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Перк, М.У публікації досліджено образи тварин в казках Андерсена. Ганс Крістіан Андерсен – відомий данський письменник, класик світової літератури завдяки своїм неперевершеним казкам. Зазначено, що казки Андерсена є великим даром для читачів усіх вікових категорій. Усі образи, зокрема образи тварин, є відбиттям авторського уявлення про світ. Кожна тварина, створена пером видатного данця, говорить читачам щось важливе в людині. The publication examines the images of animals in Andersen's fairy tales. Hans Christian Andersen is a famous Danish writer, a classic of world literature thanks to his unsurpassed fairy tales. It is noted that Andersen's fairy tales are a great gift for readers of all ages. All images, in particular images of animals, are a reflection of the author's idea of the world. Each animal, created by the pen of the eminent Dane, speaks to the readers something important in a person.