Перегляд за Автор "Пелюстка, М. I."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ ЧИННИКІВ НА РОЗВИТОК СИНДРОМУ “ЕМОЦIЙНОГО ВИГОРАННЯ” У ПРОФЕСIЙНIЙ ДIЯЛЬНОСТI ВИКЛАДАЧIВ ХНПУ IМЕНI Г. С. СКОВОРОДИ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2015-05-15) Пелюстка, М. I.Професійна діяльність викладача, незалежно від різновиду виконуваної роботи, належить до групи професій з підвищеною моральною відповідальністю. Постійні стресові ситуації, в які потрапляє викладач у процесі складної соціальної взаємодії з студентами, морально-психологічні фактори чинять негативний вплив на його здоров’я. Викладачам, за родом своєї діяльності залучених у тривале напружене спілкування з іншими людьми, властивий так званий синдром “емоційного вигорання”. Психогігієна викладача забезпечується його толерантність до синдрому “вигорання”. Важливо підвищувати психологічну культуру викладачів і проводити психологічні тренінги, консультації з ними. Викладачі повинні добре уявляти собі професійні можливості й обмеження, постійно враховувати свій психофізіологічний і трудовий потенціал. Профессиональная деятельность преподавателя, независимо от разновидности выполняемой работы, относится к группе профессий с повышенной моральной ответственностью. Постоянные стрессовые ситуации, в которые попадает преподаватель в процессе сложного социального взаимодействия со студентами, морально-психологические факторы оказывают негативное влияние на его здоровье. Преподавателям, по роду своей деятельности, вовлеченных в длительное напряженное общение с другими людьми, присущ так называемый синдром «эмоционального выгорания». Психогигиена преподавателя обеспечивается его толерантностью к синдрому «выгорания». Важно повышать психологическую культуру преподавателей и проводить психологические тренинги, консультации с ними. Преподаватели должны хорошо представлять себе профессиональные возможности и ограничения, постоянно учитывать свой психофизиологический и трудовой потенциал. The professional activity of the teacher, regardless of the variety of work performed, belongs to the group of professions with increased moral responsibility. Constant stressful situations, in which the teacher falls in the process of complex social interaction with students, moral and psychological factors have a negative impact on his health. Teachers, in the nature of their activities, involved in prolonged tense communication with other people, inherent in the so-called syndrome of "emotional burnout." Psycho-hygiene of the teacher is ensured by his tolerance to the syndrome of "burnout". It is important to improve the psychological culture of teachers and conduct psychological training, consultations with them. Teachers should be well aware of professional opportunities and limitations, constantly take into account their psycho-physiological and labor potential.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИЙ СУПРОВIД IНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ХНПУ IМЕНI Г. С. СКОВОРОДИ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2015-05-15) Пелюстка, М. I.Аналізувати сутність та основні прояви фізіологічного ресурсу особистості майбутнього педагога - усі ці дані змушують розглядати фізичне здоров’я майбутніх учителів не тільки як важливу професійну, але й соціальну проблему. У зв’язку з цим підготовка майбутніх учителів має забезпечувати не тільки належний рівень їх фахової компетентності, оволодіння основами педагогічної техніки, а й високий рівень фізичної підготовленості. Анализировать сущность и основные проявления физиологического ресурса личности будущего педагога - все эти данные заставляют рассматривать физическое здоровье будущих учителей не только как важную профессиональную, но и социальную проблему. В связи с этим подготовка будущих учителей должна обеспечивать не только надлежащий уровень их профессиональной компетентности, овладение основами педагогической техники, но и высокий уровень физической подготовленности. Analyze the essence and main manifestations of the physiological resource of the personality of the future teacher - all these data make one consider the physical health of future teachers not only as an important professional, but also a social problem. In this regard, the training of future teachers should ensure not only the appropriate level of their professional competence, mastering the basics of pedagogical techniques, but also a high level of physical preparedness.