Перегляд за Автор "Папіна, Д. П."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументІГРОВІ ФОРМИ, МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗПР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Папіна, Д. П.У публікації висвітлено ігрові форми, методи та прийоми формування комунікативної діяльності старших дошкільників із затримкою психічного розвитку, а саме розвитку усного монологічного та діалогічного мовлення, та опануванні мовним матеріалом – фонетичним, лексичним та граматичним. Зазначено, що навчання мовленнєвих навичок є особливо важливим для старших дошкільників із затримкою психічного розвитку. І найбільш оптимальною формою занять з такими дітьми є застосування саме ігрових форм, прийомів та методів, оскільки гра є провідною діяльністю дітей дошкільного віку. The publication highlights game forms, methods and techniques of forming the communicative activity of older preschoolers with delayed mental development, namely the development of oral monologic and dialogic speech, and the mastery of language material - phonetic, lexical and grammatical. It is noted that teaching speech skills is especially important for older preschoolers with mental retardation. And the most optimal form of training with such children is the use of game forms, techniques and methods, because play is the leading activity of preschool children.