Перегляд за Автор "Палій, С. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕКОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНІК МАЛЮВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОГО ЗДО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Палій, С. О.У кваліфікаційній роботі досліджено формування екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку за допомогою інноваційних технік малювання. Використання інноваційних технік малювання в освітньому процесі сучасного закладу дошкільного освіти сприяє ефективному формуванню екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Практичне значення отриманих результатів полянає в тому, що матеріали дослідження можуть бути використані педагогами під час планування своєї діяльності з дітьми, а також студентами під час проходження педагогічної практики. The qualification work investigates the formation of environmental competence of senior preschool children using innovative drawing techniques. The use of innovative drawing techniques in the educational process of a modern preschool educational institution contributes to the effective formation of environmental competence of senior preschool children. The practical significance of the results obtained is that the materials of the study can be used by teachers when planning their activities with children, as well as by students during their pedagogical practice.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ ПРИЙОМИ І МЕТОДИ В ЕКОЛОГІЧНОМУ ВИХОВАННІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Палій, С. О.У публікації висвітлено інноваційні прийоми і методи в екологічному вихованні старших дошкільників. Інтегрований підхід забезпечує цілісність освітнього процесу, сприяє створенню умов для використання знань, яких набули дошкільники. Зазначено, що в ході екологічного виховання варто застосовувати різні методи, що сприятимуть включенню різних видів діяльності та сфер пізнання в єдиний, ефективний процес виховання бережного ставлення до природи. The publication highlights innovative ideas and methods in environmental education of older preschoolers. An integrated approach ensures the integrity of the educational process, contributes to the creation of conditions for the use of knowledge acquired by preschoolers. It is noted that in the course of environmental education, it is worth applying various methods that will contribute to the inclusion of various types of activities and areas of knowledge in a single, effective process of educating a careful attitude to nature.