Перегляд за Автор "Павленко, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМИ CISCO PACKET TRACER ДЛЯ СТВОРЕННЯ ДИДАКТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСНОВАМ КОМП'ЮТЕРНИХ МЕРЕЖ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Павленко, А.; Гайдусь, А.У тезах досліджено використання віртуальної лабораторії Cisco Packet Tracer, що є дуже корисним під час дистанційного навчання з курсу «Комп’ютерні мережі». Це дозволяє створювати дидактичні матеріали та відпрацьовувати різноманітні сценарії без необхідності доступу до реального обладнання. В процесі опанування програми є можливість ознайомитись з шаблонними прикладами, та на їх основі зробити власні розробки. Цей інструмент дійсно надає широкі можливості для навчання принципам організації мереж та підвищення рівня знань студентів у сфері мережних технологій. Theses explore the use of the Cisco Packet Tracer virtual lab, which is very useful for distance learning in the Computer Networks course. This allows you to create didactic materials and practice various scenarios without the need for access to real equipment. In the process of mastering the program, there is an opportunity to familiarize yourself with template examples, and based on them, make your own developments. This tool really provides ample opportunities for teaching the principles of network organization and improving the level of knowledge of students in the field of network technologies.
- ДокументСПЕЦИФІКА КИТАЙСЬКОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-29) Павленко, А.У статті розглянуто специфіку китайської мови в контексті міжкультурної комунікації. Китайська писемність і вимова відрізняються від звичних для європейців. Китайські ієрогліфи – невідʼємна частина вивчення цієї мови, які можуть викликати труднощі через свою унікальність. Зазначено, що китайська мова зберігає в собі багатовікові культурні та мовні традиції Китаю. Тому при міжкультурному спілкуванні мають бути враховані особливості писемності, вимови та нюанси культурного контексту мови. Глибоке розуміння інтеркультурних аспектів запобігає виникненню непорозумінь та допомагає більш плідно використовувати мову. The article examines the specifics of the Chinese language in the context of intercultural communication. Chinese writing and pronunciation are different from what Europeans are used to. Chinese characters are an integral part of learning this language, which can cause difficulties due to their uniqueness. It is noted that the Chinese language preserves centuries-old cultural and linguistic traditions of China. Therefore, during intercultural communication, the peculiarities of writing, pronunciation and nuances of the cultural context of the language should be taken into account. A deep understanding of intercultural aspects prevents misunderstandings and helps to use the language more fruitfully.