Перегляд за Автор "Осіпова, Т."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКороткий українсько-польський словник усталених виразів: еквіваленти слова, фразеологізми, прислів’я та приказки(Університет імені Адама Міцкевича в Познані, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017) Космеда, Т.; Гоменюк, О.; Осіпова, Т.Цей словник є першою спробою репрезентації українських усталених виразів з наданням їхніх польських еквівалентів з відповідним тлумаченням. Словник містить усталені вирази різних типів за структурою і семантикою, походженням, поширенням у мовленні, стилістичними параметрами, активністю вживання: еквіваленти слова, фразеологізми, усталені порівняння, прислів’я, приказки, вітання, побажання і под. Рекомендується усім, хто бажає поглибити знання мов і відповідних культур, підвищити рівень своєї комунікативної спроможності. The Dictionary is the first attempt to represent Ukrainian set expressions and their Polish equivalents with the correspondent interpretation. The Dictionary comprises different types of set expressions: a structural difference, a semantic difference, etymology, functioning in speech, stylistic parameters, the frequency of use: word equivalents, phraseologisms, similes, proverbs, sayings, expressions of greetings and wish and etc. The Dictionary is recommended to everyone who wants to enlarge the knowledge of the languages and the correspondent cultures; to increase the level of a communicative ability.
- ДокументМетодичні рекомендації щодо організації та проходження науково-дослідної практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти другого року навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Осіпова, Т.У методичних рекомендаціях висвітлено мету, завдання, зміст і особливості організації й проведення науково-дослідної практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти другого року навчання зі спеціальностей: 035.01 Філологія (Українська мова і література); 014.01 Середня освіта (Українська мова і література, англійська мова); 014 Середня освіта (Українська мова і література); 014 Середня освіта (Мова і література /російська/) у дистанційному форматі. Визначено перелік знань, практичних умінь і навичок магістрантів, розкрито особливості оцінювання різних видів діяльності студентів під час проходження практики, окреслено основні вимоги до оформлення звітної документації й подано методичні вказівки до них. Рекомендовано магістрантам, які здобувають філологічну освіту, керівникам з фаху, організаторам науково-дослідної практики. The guidelines highlight the purpose, tasks, content and features of organization and conduct of research practice of applicants for the second (master's) level of higher education in the second year of study in the following specialties: 035.01 Philology (Ukrainian language and literature); 014.01 Secondary education (Ukrainian language and literature, English); 014 Secondary education (Ukrainian language and Literature); 014 Secondary Education (Language and Literature /Russian/) in distance in the distance format. The list of knowledge, practical skills and abilities of master's students is defined, the peculiarities of evaluating different types of students' activities during during the internship, outlines the basic requirements for reporting documentation and methodical instructions for them are given. Recommended for undergraduates who receive a philological education, supervisors of specialty, organizers of research practice.
- ДокументНевербальна комунікація та своєрідність її омовлення в українському дискурсі: феномен вербалізації невербаліки(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди; Видавництво Іванченка І. С., 2019) Осіпова, Т.Висвітлено проблему становлення теорії невербальної комунікації в українському мовознавстві, описано її методологійні засади, етапи формування й розвитку, статус, дослідницькі параметри, особливості “вербалізації невербаліки” одиницями різних рівнів мовної системи. Висунуто гіпотезу про наявність у структурі комунікативної лінгвістики підрозділу Вербалізація невербаліки поряд з вербальною та невербальною комунікацією. Здійснено аналіз дискурсивної практики, що відображає національну специфіку вербалізації невербаліки з урахуванням писемного й усного мовлення. Репрезентована теорія засвідчує наявність у системній структурі мовної особистості параметра “невербальна компетенція”. Для спеціалістів з комунікативної лінгвістики, лінгвокультурології, соціолінгвістики, етнолінгвістики, психолінгвістики, лінгвоперсонології, ономастики, лексикографії. The monograph highlights the problem of formation of the theory of nonverbal communication in Ukrainian linguistics, describes its methodological principles, stages of formation and development, qualifies the status, research parameters, features of “verbalization of nonverbal” by the units of the different levels of the language system. The hypothesis of the presence of the subdivision Verbalization of nonverbal along with the subdivisions verbal and nonverbal communication in the structure of communicative linguistics as a science is brought. The analysis of discursive practice, which captures the national specifics of “verbalization of nonverbal” taking into account written and oral speech, was realized. The represented theory testifies the presence of the parameter “nonverbal competence” in the systemic structure of the language personality. It is intended for specialists in communicative linguistics, linguoculturology, sociolinguistics, ethnolinguistics, psycholinguistics, linguopersonology, onomastics, lexicography.