Перегляд за Автор "Опанасенко, Я. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ ВИКЛАДАЧА-ТЬЮТОРА В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Опанасенко, Я. О.Радикальні трансформації сучасного освітнього простору, які виникли внаслідок активного впровадження інноваційних інформаційних технологій в навчальний процес, докорінно змінили природу взаємостосунків вчителя та учня. освітній інструментарій, інтернет-технології підвищили значимість дистанційного компоненту змішаного навчання. Широкий спектр мультимедійних засобів (віртуальні класи та лабораторії, інтерактивні дошки та засоби доповненої реальності) та їх висока ефективність ставлять під сумнів актуальність класичної ролі викладача в навчальному процесі. Radical transformations of the modern educational space, which arose as a result of the active introduction of innovative information technologies in the educational process, have radically changed the nature of the relationship between teacher and student. Educational tools, Internet technologies have increased the importance of the distance component of blended learning. A wide range of multimedia tools (virtual classrooms and laboratories, interactive whiteboards and augmented reality tools) and their high efficiency call into question the relevance of the classic role of the teacher in the learning process.
- ДокументТехнологічні та педагогічні вимоги до функціонування системи змішаного навчання у сфері вищої освіти в Україні(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Бойчук, Ю. Д.; Опанасенко, Я. О.У статті порушено тему технологічних та педагогічних вимог до функціонування системи змішаного навчання у сфері вищої освіти в Україні. В статье затронута тема технологических и педагогических требований к функционированию системы смешанного обучения в сфере высшего образования в Украине. The article touches upon the topic of technological and pedagogical requirements for the functioning of the blended learning system in the field of higher education in Ukraine.