Перегляд за Автор "Онопрієнко, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПОЗАКЛАСНА РОБОТА НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Онопрієнко, А.У публікації досліджено позакласну роботу на уроках математики в початковій школі. Наведено освітні цілі позакласної роботи з учнями, які виявляють більший інтерес до вивчення математики. Зазначено, що позакласна робота на уроках математики в початковій школі є важливою частиною навчального процесу. Використання різноманітних форм і методів проведення занять та ігор для множення та ділення чисел, які закінчуються на нуль, допоможе учням краще засвоїти ці операції та розвинути навички розв’язувати задачі. Такий підхід сприятиме активному навчанню та підвищить інтерес учнів. The publication examines extracurricular work in mathematics lessons in elementary school. The educational goals of extracurricular work with students who show greater interest in learning mathematics are given. It is noted that extracurricular work in mathematics lessons in elementary school is an important part of the educational process. Using a variety of forms and methods of conducting activities and games for multiplication and division of numbers ending in zero will help students better master these operations and develop problem-solving skills. Such an approach will promote active learning and increase students' interest.
- ДокументШляхи інтеграції змісту початкової освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Онопрієнко, А.Автором було проаналізовано шляхи інтеграції змісту початкової освіти. В системі початкової освіти інтеграція розглядається і як створення у учнів цілісної картини світу, і як знаходження загальної основи зближення предметних знань, і як результат розвитку учнів. Інтеграція змісту в навчанні – це процес встановлення зв’язків між структурними компонентами змісту в конкретній системі навчання. Автором было проанализировано пути интеграции содержания начального образования. В системе начального образования интеграция рассматривается и как создание в учеников целостной картины мира, и как нахождение общей основы сближения предметных знаний, и как результат развития учащихся. Интеграция содержания в обучении – это процесс установления связей между структурными компонентами содержания в конкретной системе обучения. The author analyzed the ways of integrating the content of primary education. n primary education, integration is seen as both creating a holistic picture of the world in The elementary education system sees integration as the creation of a holistic picture of the world for pupils and as the finding of a common basis for the convergence of subject knowledge and as a result of the development of pupils. Integration of content in teaching is is the process of establishing links between the structural components of content in a A specific learning system.