Перегляд за Автор "Омельченко, П. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКЕЙС ТЕХНОЛОГІЇ У ВИВЧЕННІ ФАРМАКОГНОЗІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Омельченко, П. С.; Бурлака, І. С.; Мірошниченко, О. М.У статті проаналізовано кейс технології у вивченні фармакогнозії, розглянуто проведення заняття з теми «Хінони». Одним з методів, що дозволяє реалізувати дану мету є кейс-метод, який базується на активному проблемно-ситуаційному аналізі, заснованому на навчанні шляхом вирішення конкретних задач-ситуацій. Безпосередньою метою кейс-методу є аналіз ситуації спільними зусиллями групи студентів, що виникає при конкретному положенні справ, і знаходження практичного рішення; а по закінченні процесу необхідно оцінити запропоновані варіанти та обрати з них оптимальний. У методологічному контексті – це складна система, до якої входять і ігрові методи, і системний аналіз, і дискусії, і аргументація і т.п. Зазначено, що специфіка фармакогнозії як навчальної дисципліни, особливості професійної діяльності працівників практичної фармації, а також вимоги, запропоновані до їх підготовки, визначають актуальність впровадження кейс-методу в систему освіти майбутніх фахівців фармації. The article analyzes the case of technology in the study of pharmacognosy, considers conducting a class on the topic "Quinones". One of the methods that allows you to realize this goal is the case method, which is based on active problem-situational analysis, based on learning by solving specific problem-situations. The immediate goal of the case method is to analyze the situation with the joint efforts of a group of students, which arises in a specific state of affairs, and find a practical solution; and at the end of the process, it is necessary to evaluate the proposed options and choose the optimal one from them. In the methodological context, it is a complex system that includes game methods, system analysis, discussions, argumentation, etc. It is noted that the specifics of pharmacognosy as an educational discipline, the specifics of the professional activity of practical pharmacy workers, as well as the requirements proposed for their training, determine the relevance of introducing the case method into the education system of future pharmacy specialists.
- ДокументПровідні методологічні підходи у розвитку профільної природничо-наукової освіти майбутніх фахівців промислової фармації(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Бойчук, Ю. Д.; Омельченко, П. С.; Мірошниченко, О. М.; Бурлака, І. С.Українське суспільство висуває нові вимоги до сучасної освіти, оскільки потребує фахівців, які будуть здатні самостійно розв’язувати різного роду проблеми, приймати відповідальні рішення у ситуаціях вибору, співпрацювати з іншими тощо. Ця потреба обумовлює зміщення акцентів у сучасній системі освіти з накопичення знань до опанування способами діяльності. Сучасний фахівець має володіти не лише системою знань, а й сукупністю прийомів, умінь, спрямованих на навчання впродовж життя. У статті актуалізовано проблему формування у студентів природничо-наукових знань і досліджено вплив таких провідних методологічних підходів як системний, інтегрований, синергетичний, компетентнісний у системі закладів вищої освіти України, зокрема при підготовці майбутніх фахівців промислової фармації. Наразі освіта має стати засобом самореалізації, саморозвитку та самоствердження фахівця; гарантом його соціального захисту та адаптації; механізмом забезпечення конкурентоспроможності на ринку праці. Встановлено, що застосування системного, інтегрованого, синергетичного, компетентнісного методологічних підходів та їх раціональне і доцільне поєднання при підготовці майбутніх фахівців промислової фармації буде спрямоване на перехід до нових галузевих стандартів та створить передумови для більшого зближення результатів освіти до потреб суспільства та вимог ринку праці. Ukrainian society puts forward new requirements for modern education, as it needs specialists who will be able to independently solve various problems, make responsible decisions in situations of choice, cooperate with others, etc. This need determines the shift of emphasis in the modern education system from the accumulation of knowledge to the mastery of methods of activity. A modern specialist must possess not only a system of knowledge, but also a set of techniques and skills aimed at lifelong learning. The article updates the problem of students' formation of natural-scientific knowledge and examines the impact of such leading methodological approaches as systemic, integrative, synergistic, and competence-based in the system of higher education institutions of Ukraine, in particular, in the training of future specialists in industrial pharmacy. Currently, education should become a means of self-realization, self-development and self-affirmation of a specialist; guarantor of his social protection and adaptation; a mechanism for ensuring competitiveness in the labor market. It has been established that the application of systematic, integrative, synergistic, competence-based methodological approaches and their rational and expedient combination in the training of future specialists in industrial pharmacy will be aimed at the transition to new industry standards and will create prerequisites for closer convergence of education results with the needs of society and the requirements of the labor market.