Перегляд за Автор "Олім, Д. Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ БЛОК–СХЕМ ТА АЛГОРИТМІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Олім, Д. Ю.; Стяглик, Н. І.У статті акцентується увага на ролі та необхідності впровадження блок-схем та алгоритмів на уроках математики, наведено приклади застосування даної методики. Використання блок-схем та алгоритмів дає можливість розв’язати наступні задачі: 1) відобразити структурні зв’язки між величинами; 2) показати всі прості задачі, з яких складається складена задача; 3) проаналізувати отриманий розв’язок даної задачі, не переробляючи при цьому схематичне її зображення; 4) підказати дію, наступний крок, для вирішення поставленої задачі. Блок-схеми та алгоритми допомагають дітям знаходити шляхи розв’язання завдання, що дає можливість самоконтролю. Учень завжди може порівняти дії, які виконуються з діями зафіксованими в блок-схемах. При цьому відбувається формування таких прийомів розумової діяльності, як абстрагування, аналіз, синтез, а також розвиток математичного мислення. Саме на побудову графічних моделей спираються при розв’язуванні задач автори розвивального навчання. В статье акцентируется внимание на роли и необходимости внедрения блок-схем и алгоритмов на уроках математики, приведены примеры применения данной методики. Использование блок-схем и алгоритмов дает возможность решить следующие задачи: 1) отразить структурные связи между величинами; 2) показать все простые задачи, из которых состоит составленная задача; 3) проанализировать полученное решение данной задачи, не переделывая при этом схематическое ее изображение; 4) подсказать действие, следующий шаг, для решения поставленной задачи. Блок-схемы и алгоритмы помогают детям находить пути решения задачи, что дает возможность самоконтроля. Ученик всегда может сравнить действия, которые выполняются с действиями зафиксированными в блок-схемах. При этом происходит формирование таких приемов умственной деятельности, как абстрагирование, анализ, синтез, а также развитие математического мышления. Именно на построение графических моделей опираются при решении задач авторы развивающего обучения.
- ДокументТехнологія скрайбінгу як сучасний метод візуалізації на різних етапах уроку математики(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Олім, Д. Ю.В тезах доповіді розглянуто сутність поняття скрайбінгу як нової форми презентації, етапи створення скрайбінгу, спеціальні програми і онлайн-сервіси для його реалізації. Доцільність використання різних форм скрайбінгу на етапах сучасного уроку математики. В тезисах доклада рассмотрены сущность понятия скрайбингу как новой формы презентации, этапы создания скрайбингу, специальные программы и онлайн-сервисы для его реализации. Целесообразность использования различных форм скрайбингу на этапах современного урока математики. In the abstract of the report, the essence of the concept of scribing as a new form of presentation, the stages of creating scribing, special programs and online services for its implementation are examined. The feasibility of using various forms of scribing at the stages of a modern math lesson.