Перегляд за Автор "Овсюк, Д."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВиховання естетичного смаку в майбутніх музично-педагогічних працівників у закладах вищої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Рибалко, Л.; Мінь, Чжоу; Юаньвень, Ло; Овсюк, Д.Методичні рекомендації складено до вибіркової дисципліни «Виховання естетичного смаку в майбутніх музично-педагогічних працівників у закладах вищої освіти», що інтегрує знання й уміння з теорії виховання і музичного мистецтва та розширює уяву про роль і місце засобів вокальної майстерності в саморозвитку естетичних смаків здобувачів вищої освіти мистецького напряму професійної підготовки. Під час самостійної роботи рекомендовано ознайомитися з тематичним планом, структурою дисципліни, змістом, запропоновано виконати завдання, що містять елементи порівняльного характеру освітніх систем КНР та України. Наведено критерії оцінювання, посилання на рекомендовані джерела. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти мистецького напряму, науково-викладацьких працівників, вихователів, музичних керівників. The methodological recommendations are compiled for the elective discipline "Education of aesthetic taste in future music teachers in higher education institutions", which integrates knowledge and skills in the theory of education and musical art and expands the idea of the role and place of vocal skills in the self-development of aesthetic tastes of higher education students of the artistic direction of professional training. During independent work it is recommended to get acquainted with the thematic plan, structure of the discipline, content, it is proposed to perform tasks that contain elements of comparative nature of the educational systems of China and Ukraine. Evaluation criteria and links to recommended sources are provided. Recommended for applicants for higher education in the field of art, research and teaching staff, educators, music directors.
- ДокументМайстерка з написання наукових праць : методичні рекомендації до самостійної роботи для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти у галузі знань 01 Освіта/Педагогіка(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Рибалко, Л.; Овсюк, Д.; Ісюань, ХоуМетодичні рекомендації складено до вибіркової дисципліни «Майстерка з написання наукових праць», яка розширює уявлення здобувачів вищої освіти щодо шляхів, напрямів, засобів удосконалення умінь та навичок створювати, аналізувати та оформлювати різні види наукових текстів. Зміст дисципліни розкриває всі етапи генерації творчої думки та презентації публікацій різних видів, встановлення авторського права на них. Під час самостійної роботи рекомендовано ознайомитися з тематичним планом, структурою дисципліни, змістом, запропоновано виконати завдання. Наведено критерії оцінювання, посилання на рекомендовані джерела. The methodological recommendations have been drawn up for the elective discipline "Master of Scientific Writing", which expands the understanding of higher education students about the ways, directions, and means of improving their skills and abilities to create, analyse, and design various types of scientific texts. The content of the discipline reveals all stages of generating creative thought and presentation of publications of various types, establishing copyright for them. During independent work, it is recommended to get acquainted with the thematic plan, the structure of the discipline, the content, and to complete the tasks. Assessment criteria and links to recommended sources are provided.
- ДокументРОЛЬ МАЙСТЕРКИ З НАПИСАННЯ НАУКОВИХ ПРАЦЬ У ФОРМУВАННІ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Овсюк, Д.; Жуцзе, ДінУ статті представлено думку авторів щодо необхідності формування в майбутніх фахівців високого рівня науково-дослідницької компетентності. Презентовано дисципліну вільного вибору «Майстерка з написання наукових праць» з метою підсилення практико орієнтованого навчання майбутніх фахівців. Наведено приклади завдань, направлених на розвиток навичок роботи з науковим текстом. The article presents the authors’ opinion about the need for the formation of a high level of scientific and research competence in future specialists. The elective course "Workshop on writing scientific works" is presented with the aim of strengthening the practice-oriented training of future specialists. The authors give an examples of tasks aimed at developing skills for working with a scientific text.