Перегляд за Автор "Новохатська, О. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM–ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Штонда, О. Г.; Новохатська, О. О.У дослідженні розглянуто методичні аспекти формування дослідницьких умінь шляхом реалізації STEM–орієнтованого підходу в профільній школі. Наведено основні компетенції, які формуються в учнів при навчанні, та основні організаційні форми роботи при навчанні математики за STEM-принципом. The research examines methodological aspects of the formation of research skills through the implementation of a STEM-oriented approach in a specialized school. The main competencies that are formed in students during training and the main organizational forms of work in teaching mathematics according to the STEM principle are given.
- ДокументФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM–ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Новохатська, О. О.Під дослідницькими уміннями слід розуміти систему вмінь, здібностей та способів реалізації діяльності, що необхідні для здійснення дослідження або його окремих структурних частин. Цілі, завдання, зміст, форми і методи дослідження є цілісною системою, яка направлена на формування дослідницьких умінь учнів при реалізації STEM–орієнтованого підходу, що характеризується поєднанням міждисциплінарності та практичної спрямованості у вивченні математики. В роботі проаналізовано теоретичні аспекти формування дослідницьких умінь засобами «STEM»-освіти; розкрито сутність, зміст та особливості формування дослідницьких умінь; досліджено та проведено аналіз рівня сформованості дослідницьких умінь здобувачів освіти; теоретично обґрунтувано та експериментально перевірено методику формування дослідницьких умінь при реалізації STEM–орієнтованого підходу. Research skills should be understood as a system of skills, abilities and ways of implementing activities that are necessary for conducting research or its individual structural parts. The goals, tasks, content, forms and methods of research are a complete system aimed at forming the research skills of students in the implementation of a STEM-oriented approach, characterized by a combination of interdisciplinary and practical orientation in the study of mathematics. This study analyzed the theoretical aspects of the formation analyzed of research skills by means of "STEM" education; the essence, content and features of the formation of research skills are revealed; researched and analyzed the level of formation of the research skills of the students of education; to theoretically substantiate and experimentally verify the method of formation of research skills in the implementation of the STEM-oriented approach.