Перегляд за Автор "Нечитайло, Я. О."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Нечитайло, Я. О.У кваліфікаційній роботі на основі аналізу історико-педагогічної літератури розкрито теоретичні питання та практичні аспекти формування культури академічної доброчесності молодших школярів в умовах дистанційного навчання. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглядаються теоретичні питання формування культури академічної доброчесності молодших школярів в умовах дистанційного навчання. Визначено змiст поняття «культуpa aкaдемiчної добpочесностi». Установлено, що надзвичайно важливою є систематична та планомірна робота з формування культури академічної доброчесності здобувачів освіти взагалі, та молодшого шкільного віку зокрема. У другому розділі кваліфікаційної роботи теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування культури академічної доброчесності молодших школярів в умовах дистанційного навчання, розроблено практичні кейси, спрямовані на підвищення ефективності цієї роботи. The qualification work, based on the analysis of historical and pedagogical literature, reveals theoretical issues and practical aspects of the formation of a culture of academic integrity of junior schoolchildren in the context of distance learning. The first chapter of the qualification work deals with theoretical issues of forming a culture of academic integrity of junior schoolchildren in the conditions of distance learning. The content of the concept of "culture of academic integrity" is defined. It is established that systematic and systematic work on the formation of a culture of academic integrity of students in general, and primary school age in particular, is extremely important. The second chapter of the qualification work theoretically substantiates the pedagogical conditions for the formation of a culture of academic integrity of junior schoolchildren in the context of distance learning, develops practical cases aimed at improving the effectiveness of this work.