Перегляд за Автор "Нечитайло, Т. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Нечитайло, Т. С.Кваліфікаційну роботу присвячено проблемі формування комунікативної компетентності здобувачів вищої педагогічної освіти. Авторкою виявлено та науково обґрунтовано шляхи формування комунікативної компетентності здобувачів вищої педагогічної освіти, які спираються на специфічні вимоги до роботи педагогів; уточнено поняттєвий апарат дослідження, а саме дефініції «компетентнісний підхід», «компетентність», «комунікативна компетентність», «комунікативна компетентність майбутніх педагогів»; обґрунтовано шляхи формування комунікативної компетентності здобувачів у освітньому середовищі педагогічних ЗВО. Практичне значення дослідження полягає в тому, що теоретичні положення кваліфікаційної роботи та сформульовані рекомендації можуть бути використані гарантами освітньо-професійних програм у педагогічних ЗВО, а також викладачами під час укладання методичного інструментарію навчальних дисциплін. The qualification work is devoted to the problem of formation of communicative competence of students of higher pedagogical education. The author identified and scientifically substantiated the ways of forming the communicative competence of students of higher pedagogical education, which are based on the specific requirements for the work of teachers; the conceptual apparatus of the research was clarified, namely the definitions of 'competent approach', 'competence', 'communicative competence', 'communicative competence of future teachers'; ways of forming the communicative competence of students in the educational environment of pedagogical higher education institutions are substantiated. The practical significance of the study is that the theoretical provisions of the qualification work and the formulated recommendations can be used by the guarantors of educational and professional programs at pedagogical higher education institutions, as well as by teachers when compiling the methodological tools of educational disciplines.
- ДокументШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Нечитайло, Т. С.; Зеленська, Л. Д.У публікації проаналізовано напрями формування комунікативної компетентності у здобувачів другого (магістерського) рівня педагогічних закладів вищої освіти. Зазначено, що шляхи формування комунікативної компетентності здобувачів магістерського рівня мають спиратися на інтерактивні форми роботи. The publication analyses the directions of formation of communicative competence in the second (master's) level students of pedagogical higher education institutions. It is noted that the ways of forming the communicative competence of master's level students should be based on interactive forms of work.