Перегляд за Автор "Нелін, Є."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Нелін, Є.; Лук’янець, М.В роботі розглянуто сучасні цифрові інструменти, які застосовувати для реалізації формувального оцінювання в навчанні математики. Виділено найбільш дієві цифрові засоби і технології та обґрунтовано цілі, які досягаються тим чи іншим засобом в процесі організації формувального оцінювання в навчанні математики. The paper considers modern digital tools that are appropriate for the implementation of formative assessment in mathematics teaching. The most effective digital tools and technologies are highlighted and the goals that are achieved by this or that tool in the process of organizing formative assessment in mathematics teaching are substantiated.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ В НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Нелін, Є.; Толок, Д.В роботі досліджується значення формувального оцінювання в процесі навчання та оцінювання в освітній системі України в констекті Нової української школи; розглядається підходи до трактування поняття формувального оцінювання; схарактеризовано алгоритм діяльності вчителя для його організації; проаналізовано інструменти формувального оцінювання. The paper examines the importance of formative assessment in the process of teaching and assessment in the educational system of Ukraine in the context of the New Ukrainian School; approaches to the interpretation of the concept of formative assessment are considered; the algorithm of teacher's activity for its organization is characterized; the tools of formative assessment are analyzed.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Нелін, Є.; Данилюк, А.В роботі проаналізовані особливості організації дистанційного навчання учнів математики та запропоновані рекомендації до реалізації дистанційного навчання математики в сучасних умовах. The paper analyzes the peculiarities of the organization of distance learning students in mathematics and offers recommendations for the implementation of distance learning of mathematics in modern conditions.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5 КЛАСІВ В УМОВАХ НУШ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Міщенко, Р.; Нелін, Є.Статтю присвячено проблемі формування математичної компетентності учнів 5 класів середньої загальноосвітньої школи в умовах НУШ. Розглянуто основні підходи до визначення понять «компетентність», «компетентнісний підхід», «ключова компетентність», «предметна компетентність», «математична компетентність», проведено їх уточнення в контексті теми дослідження. Розглянуто складові математичної компетентності. Розглянуто основні психолого-педагогічні проблеми, дидактичні принципи та умови формування математичної компетентності учнів 5 класів. Розроблено методику формування в учнів 5 класів математичної компетентності. Для чого схарактеризовано засоби і методи формування математичної компетентності учнів 5 класів в умовах НУШ із застосуванням компетентнісного, діяльнісного та особистісно орієнтованого підходів. Схарактеризовано систему задач практичного спрямування для формування математичної компетентності учнів 5 класів в умовах НУШ. На прикладах компетентнісно-орієнтованих задач наведено рекомендації щодо застосування методики в педагогічній практиці. The article is devoted to the problem of the formation of mathematical competence of students of 5th grade of secondary comprehensive school in the conditions of NUS. The main approaches to defining the concepts of "competence", "competence approach", "key competence", "subject competence", "mathematical competence" were considered, and their clarification was carried out in the context of the research topic. The components of mathematical competence are considered. The main psychological and pedagogical problems, didactic principles and conditions for the formation of mathematical competence of 5th grade students are considered. A method of forming mathematical competence in students of 5th grade has been developed. What are the means and methods of forming the mathematical competence of 5th grade students in the conditions of NUS with the use of competence-based, activity-based and personally-oriented approaches? The system of problems of a practical direction for the formation of mathematical competence of 5th grade students in the conditions of NUS is characterized. Recommendations for the application of the methodology in pedagogical practice are given on the examples of competency-oriented tasks.
- ДокументПРИЙОМИ СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ АЛГЕБРАЇЧНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ЇХ ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО З МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Нелін, Є.; Мажинська, О.У роботі розглянуті деякі прийоми систематизації та узагальнення знань та вмінь учнів, які можуть допомогти при підготовці до розв’язування алгебраїчних завдань зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Акцентована увага на забезпеченні учнів додатковими матеріалами для формування умінь з розв’язування відповідних завдань. The paper deals with some methods of systematization and generalization of students' knowledge and skills that can help in preparing for solving algebraic tasks of the external independent testing in mathematics. The attention is focused on providing students with additional materials for the formation of skills in solving relevant problems.
- ДокументПРИКЛАДНІ ЗАДАЧІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Нелін, Є.; Лінтур, І.В роботі проаналізовані особливості формування на уроках математики екологічної компетентності. Наводяться вимоги до добору задач, у процесі розв’язування яких створюються умови для екологічного виховання учнів, та виділяється тематика для добору таких задач. The paper analyzes the peculiarities of forming environmental competence in mathematics lessons. The requirements for the selection of tasks, in the process of solving which conditions for environmental education of students are created, are given, and the topics for the selection of such tasks are highlighted.
- ДокументІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ НАУМОВ – УЧЕНИЙ І ПЕДАГОГ (до 100-річчя від дня народження Івана Олександровича Наумова)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Нелін, Є.У статті описано життя та наукову діяльність Івана Олександровича Наумова, який у стінах Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди пройшов шлях від студента до проректора з наукової роботи. Наукові інтереси І. О. Наумова були пов'язані з історією математики та з педагогікою вищої і середньої школи. Його дослідження з історії математики присвячені вивченню діяльності таких визначних математиків, як М. В. Остроградський, Д. М. Синцов, Д. М. Зейлігер. Ним детально вивчалася і аналізувалася харківська геометрична наукова школа. Він був один із провідних в Україні істориків математики, глибоким знавцем Харківських математичних традицій. The article describes the life and scientific activity of Ivan Oleksandrovich Naumov, who within the walls of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University went from student to vice-rector for scientific work. Scientific interests of I. O. Naumov were related to the history of mathematics and pedagogy of higher and secondary schools. His research on the history of mathematics is devoted to the study of the activities of such prominent mathematicians as M. V. Ostrogradskyi, D. M. Syntsov, and D. M. Zeyliger. He studied and analyzed the Kharkiv geometric scientific school in detail. He was one of the leading historians of mathematics in Ukraine, a deep connoisseur of Kharkiv mathematical traditions.