Перегляд за Автор "Науменко, П. Ю."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументBusiness speech(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-04-15) Науменко, П. Ю.In this article, the author shows a business speech on his influence and life. The development of business speech in Ukrainian lessons and classes is necessary. We need to introduce forms of work that contribute to the development of business speech skills. У даній статті автором розглянуто ділове мовлення, його вплив на мову і життя. Розвиток ділової мови на уроках та заняттях української мови необхідний. Потрібно впроваджувати форми роботи, які сприяють розвитку навичок ділового мовлення. В данной статье автором рассмотрена деловая речь, её влияние на язык и жизнь. Развитие деловой речи на уроках и занятиях украинского языка необходимо. Нужно внедрять формы работы, которые способствуют развитию навыков деловой речи.
- ДокументКультура ділової комунікації як об'єкт лінгвістичних досліджень(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-04-15) Науменко, П. Ю.Автором було досліджено культуру ділової комунікації як об'єкт лінгвістичних досліджень. Проблеми пошуку нових шляхів удосконалення культури ділової комунікації залишаються актуальними й перспективними у плані подальшого уточнення понять «ділова комунікація», «офіційно-ділова лексика», необхідності зіставлення особливостей перекладу типових для офіційної комунікації лексем на різних етапах формування державних та політичних інститутів, уточнення семантики певних номінацій та створення тлумачних словників ділової лексики, аналізу її фонологічних характеристик, морфологічних параметрів, встановлення її функцій у складі різних синтаксичних конструкцій, визначення ролі в інших стильових різновидах мови. Автором была исследована культура деловой коммуникации как объект лингвистических исследований. Проблемы поиска новых путей усовершенствования культуры деловой коммуникации остаются актуальными и перспективными в плане дальнейшего уточнения понятий «деловая коммуникация», «официально-деловая лексика», необходимости сопоставления особенностей перевода типичных для официальной коммуникации лексем на разных этапах формирования государственных и политических институтов, уточнения семантики номинаций и создания толковых словарей деловой лексики, анализа ее фонологических характеристик, морфологических параметров, установление ее функций в составе разных синтаксических конструкций, определение роли в других стилевых разновидностях языка. The author has investigated the culture of business communication as an object of linguistic research. The problems of searching for new ways to improve the culture of business communication remain relevant and promising in terms of further clarification of the concepts "business communication", "official-business vocabulary", the need to compare the features of translation of the lexemes typical for official communication at different stages of formation of state and political institutions, clarification of semantics of nominations and creation of explanatory dictionaries of business vocabulary, analysis of its phonological characteristics, morphological parameters, establishment of its functions.
- Документ«Словник ділової мови. Термінологія та фразеологія» М. Дорошенка, М. Станіславського, В. Страшкевича у процесах формування культури ділової комунікації(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Науменко, П. Ю.У магістерській роботі розглянуто загальні відомості та положення про ділову мову та розвиток ділової комунікації, проаналізовано та охарактеризовано «Словник ділової мови. Термінологія та фразеологія» М. Дорошенка, М. Станіславського, В. Страшкевича», досліджено роль словника у формуванні культури ділової комунікації студентів. Обґрунтовано актуальність досліджуваної проблеми, мету та завдання, методи й джерела дослідження, наукову новизну та практичне значення одержаних результатів тощо, розглянуто культуру ділової комунікації як об’єкт лінгвістичних досліджень, окреслено поняття «ділова мова» та «офіційно ділової комунікації», проаналізовано лексикографічні праці та їх вплив на ділову мову, розглянуто термінологію та фразеологію у діловій галузі. Проаналізовано та окреслено основі тематичні групи лексики словника, лексико-семантичні характеристики термінології та фразеології лексикографічної праці, морфемну структуру та морфологічні ознаки, розглянуто структурно-синтаксичні параметри та стилістичну маркованість лексики. За результатами роботи зроблено висновки та пропозиції, які підсумовують усе вище написане в попередніх розділах та спрямовані на подальше дослідження розглянутої проблеми. Практичне значення роботи у тому, що одержані результати можуть бути використані на уроках із розвитку комунікативних навичок усного й писемного ділового мовлення в закладах середньої освіти, на заняттях із розвитку вмінь укладати різні типи ділових паперів; матеріали дослідження можуть стати основою для вивчення лексики офіційно-ділового стилю під час роботи в курсах «Ділова українська мова», «Документознавство» тощо. В магистерской работе рассмотрены общие сведения и положения о деловом языке и развитии деловой коммуникации, проанализированы и охарактеризованы «Словарь делового языка. Терминология и фразеология» М. Дорошенко, М. Станиславского, В. Страшкевича», исследована роль словаря в формировании культуры деловой коммуникации студентов. Обоснована актуальность исследуемой проблемы, цель и задачи, методы и источники исследования, научная новизна и практическое значение полученных результатов и т.п., рассмотрена культура деловой коммуникации как объект лингвистических исследований, очерчены понятия «деловой язык» и «официально деловой коммуникации», проанализировано их влияние на деловой язык, рассмотрены терминология и фразеология в деловой отрасли. Проанализированы и очерчены тематические группы лексики словаря, лексико-семантические характеристики терминологии и фразеологии лексикографического труда, морфемная структура и морфологические признаки, рассмотрены структурно-синтаксические параметры и стилистическая маркировка лексики. По результатам работы сделаны выводы и предложения, подытоживающие все выше написанное в предыдущих разделах и направленные на дальнейшее исследование рассматриваемой проблемы. Практическое значение работы состоит в том, что полученные результаты могут быть использованы на уроках по развитию коммуникативных навыков устной и письменной деловой речи в учреждениях среднего образования, на занятиях по развитию умений заключать различные типы деловых бумаг; материалы исследования могут стать основой для изучения лексики официально-делового стиля при работе в курсах «Деловой украинский язык», «Документоведение» и т.д. In the master's work the general information and provisions on the business language and the development of business communication are considered, analyzed and characterized "Dictionary of Business Language. Terminology and phraseology" by M. Doroshenko, M. Stanislavsky, V. Strashkevich was analyzed and the role of the dictionary in the formation of students' business communication culture was studied. Relevance of the problem under study, the goal and objectives, methods and sources of research, scientific novelty and practical significance of the results, etc. are substantiated, the culture of business communication as an object of linguistic research, the concepts of "business language" and "officially business communication" are outlined, and their impact on business language is analyzed, terminology and phraseology in business branch are considered. The thematic groups of vocabulary of the dictionary, lexico-semantic characteristics of terminology and phraseology of lexicographical work, morphemic structure and morphological features, structural-syntactic parameters and stylistic marking of vocabulary have been analyzed and outlined. According to the results of the work, conclusions and suggestions are made, summarizing everything written above in the previous sections and aimed at further research of the problem in question. Practical significance of the work consists in the fact that the obtained results can be used at the lessons on the development of communicative skills of oral and written business speech in secondary educational institutions, at the classes on the development of skills to conclude different types of business papers; the materials of the study can become the basis for the study of lexicon of official business style when working in the courses "Business Ukrainian language", "Documentology", etc.