Перегляд за Автор "Наконечна, Н. О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМетодика організації самостійної роботи майбутніх вчителів музичного мистецтва(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-06-16) Беземчук, Л. В.; Мартем’янова, А. В.; Наконечна, Н. О.У статті розкрито особливості реалізації методики організації самостійної роботи майбутніх вчителів музичного мистецтва в умовах дистанційного навчання. Проаналізовано значення формування самостійності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахового навчання. Визначено, що самостійність майбутнього вчителя музики є складною професійно-особистісною властивістю, яка виникає на ґрунті засвоєння спеціальних (мистецьких) та психолого-педагогічних знань, втілюється в широкий спектр практичних умінь та навичок, спонукає до активних дій в навчально-професійній діяльності. В статье раскрыты особенности реализации методики организации самостоятельной работы будущих учителей музыкального искусства в условиях дистанционного обучения. Проанализировано значение формирования самостоятельности будущих учителей музыкального искусства в процессе профессионального обучения. Определено, что самостоятельность будущего учителя музыки является сложной профессионально-личностным свойством, возникающей на почве усвоения специальных (художественных) и психолого-педагогических знаний, воплощается в широкий спектр практических умений и навыков, побуждает к активным действиям в учебно-профессиональной деятельности. The article reveals the peculiarities of the implementation of the method of organizing the independent work of future teachers of music in terms of distance learning. The importance of forming the independence of future teachers of music art in the process of professional training is analyzed. It is determined that the independence of the future music teacher is a complex professional and personal trait that arises on the basis of mastering special (artistic) and psychological and pedagogical knowledge, embodied in a wide range of practical skills, encourages active action and non-paternalistic behavior in educational and professional activities.
- ДокументРозвиток професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у ВНЗ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Беземчук, Л. В.; Наконечна, Н. О.В статті розкрито особливості розвитку професійної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва у ВНЗ. Визначено ефективність розвитку професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. В статтье раскрыты особенности развития профессиональной компетентности будущих учителей музыкального искусства в вузе. Определена эффективность развития профессиональной компетентности будущих учителей музыкального искусства. In the article the peculiarities of the development of professional competence of future teachers of music art in universities are revealed. Effectiveness of professional competence of future music teachers has been determined.
- ДокументТворчий підхід до змісту освіти(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-03-22) Наконечна, Н. О.; Беземчук, Л. В.Стаття розкриває сутність поняття «зміст освіти». Визначено творчий компонент у змісті освіти. Статья раскрывает сущность понятия «содержание образования». Выделен творческий компонент в содержании образования. The article reveals the essence of the concept of "educational content". The creative component in the content of education is highlighted.