Перегляд за Автор "Назаренко, А. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВПЛИВ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНИХ ФУНКЦІЙ НА МОВЛЕННЄВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-09) Назаренко, А. І.У статті розглянуто мовленнєву діяльність дітей із розладами аутистичного спектру середнього дошкільного віку. Мовлення є засобом емоційного впливу та виконує інформативну функцію, реалізує спілкування або комунікативну взаємодію. Аутизм – є гострою проблемою суспільства, що прогресує в кількості, що являє собою комплекс порушень розвитку з різноманітними проявами, які мають сталий перебіг. Зазначено, що особливості порушення пізнавальних функцій, їх дисгармонійність та варіативність значно впливають на мовленнєву діяльність дітей із РАС середнього дошкільного віку, що в свою чергу проявляється у відсутності мовлення, грубою затримкою процесу формування мовлення, використання «енциклопедичного» мовлення, значної затримки (регресу) мовленнєвого розвитку, наявності ехолалій, порушення звуковимови і структури мовлення, низької мовленнєвої активності, недостатнього рівня комунікативної сфери. The article examines the speech activity of children with autistic spectrum disorders of middle preschool age. Speech is a means of emotional influence and performs an informative function, implements communication or communicative interaction. Autism is an acute problem of society that is progressing in number, which is a complex of developmental disorders with various manifestations that have a constant course. It is noted that the peculiarities of cognitive function disorders, their disharmony and variability significantly affect the speech activity of children with ASD of middle preschool age, which in turn manifests itself in the absence of speech, a gross delay in the process of speech formation, the use of "encyclopedic" speech, a significant delay (regression) speech development, presence of echolalia, violation of sound language and speech structure, low speech activity, insufficient level of the communicative sphere.
- ДокументЕТІОЛОГІЯ ПОРУШЕННЯ МОВЛЕННЯ В ДІТЕЙ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Назаренко, А. І.У статті розглянуто етіологію мовленнєвих порушень у дітей з розладами аутичного спектру (РАС). Проаналізовано симптоматику аутичних проявів, групи дітей із РАС за мовленнєвою активністю, розлади мовлення, структуру дефекту. Узагальнено результати аналізу. Відсутність мовлення у дітей із РАС – це мутизм або затримка мовлення. Зазначено, що етіологія відсутності мовлення у дітей із РАС середнього дошкільного віку, базово виникає із дефекту аутизму, первинного порушення, тобто ураження, недозрілості, нерівномірної зрілості відділів ЦНС і провідних шляхів, що відповідають за інтеграцію та синтез інформації, аферентно-еферентні операції. The article discusses the etiology of speech disorders in children with autism spectrum disorders (ASD). The symptoms of autistic manifestations, groups of children with ASD according to speech activity, speech disorders, and the structure of the defect were analyzed. The results of the analysis are summarized. Lack of speech in children with ASD is mutism or speech delay. It is noted that the etiology of the lack of speech in children with ASD of middle preschool age basically arises from an autism defect, a primary disorder, i.e. damage, immaturity, uneven maturity of CNS departments and leading pathways responsible for the integration and synthesis of information, afferent-efferent operations.