Перегляд за Автор "Мятига, С. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРозвиток математичних здібностей у дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Мятига, С. В.У магістерській роботі проведено дослідження розвитку логіко-математичної компетентності у дітей дошкільного віку. Ефективно організована взаємодія педагогічного працівника та вихованців забезпечує високий рівень розвитку математичних здібностей останніх. Саме тому у процесі логіко-математичного розвитку дітей слід враховувати рівень оволодіння дітьми логічними та математичними операціями. Розроблено та експериментально перевірено методику підвищення рівня математичних здібностей у дошкільників за допомогою сюжетно-рольових ігор. Дослідження проводилось на базі комунального закладу "дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 354 комбінованого типу Харківської міської ради". In the master's thesis, a study of the development of logical and mathematical competence in preschool children was conducted. Effectively organised interaction between a teacher and pupils ensures a high level of development of mathematical abilities of the latter. That is why in the process of logical and mathematical development of children it is necessary to take into account the level of children's mastery of logical and mathematical operations. The article develops and experimentally tests a methodology for improving the level of mathematical abilities of preschoolers through role-playing games. The study was conducted on the basis of the municipal institution "preschool educational institution (nursery school) № 354 of the combined type of Kharkiv City Council".
- ДокументУправління розвитком авторитету керівника закладу дошкільної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Мятига, С. В.У роботі досліджено теоретичні аспекти й практичні напрацювання з проблеми розвитку авторитету керівника закладу освіти. Уточнено суть і види авторитету керівника, засоби його зміцнення та критерії впливу на результати управлінської діяльності. Розроблено комплексно-цільову програму самовдосконалення керівника в аспекті зміцнення авторитету. The paper investigates the theoretical aspects and practical developments on the development of the authority of the head of the educational institution. The essence and types of authority of the head, means of its strengthening and criteria of influence on results of administrative activity are specified. The complex-target program of self-improvement of the head in the aspect of strengthening of authority is developed.