Перегляд за Автор "Мухоян, Г. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ФІЗИЧНЕ ТА ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Мухоян, Г. С.У статті проаналізовано вплив дистанційного навчання на фізичне та психічне здоров'я учнів. Ізоляція, багато навчального навантаження, відсутність живого спілкування та встановлення контактів, збільшення часу, яке проводиться за екраном комп’ютера, погіршення якості та тривалості сну – все це призводить до пригніченого настрою, вередливості, знижується концентрація уваги, погіршуються пам’ять та мислення, головним стає візуальне сприйняття. Зменшення тривалості перебування біля комп’ютера, неухильне дотримання норм роботи біля екрану, достатній та якісний сон, збільшення фізичної активності (ранкова зарядка, прогулянки на свіжому повітрі, спортивні заняття, активний відпочинок), обов’язковий відпочинок для очей (із урахуванням зарядки для очей), повноцінне харчування, вміння планувати свій день, правильна та зручна організація робочого місця – ті необхідні умови, які допоможуть зменшити негативний вплив дистанційного навчання, та ті важливі дії, що майже унеможливлюють завдання шкоди зростаючому організму. The article analyzes the influence of distance learning on the physical and mental health of students. Isolation, a lot of study load, lack of live communication and establishing contacts, increasing time spent in front of the computer screen, deterioration of the quality and duration of sleep - all this leads to a depressed mood, irritability, reduced concentration of attention, deterioration of memory and thinking, visual perception becomes the main thing. Reducing the length of time spent at the computer, strictly observing the norms of work near the screen, sufficient and quality sleep, increasing physical activity (morning exercise, walks in the fresh air, sports, active recreation), mandatory rest for the eyes (taking into account charging for eyes), good nutrition, the ability to plan your day, proper and convenient organization of the workplace - these are the necessary conditions that will help reduce the negative impact of distance learning, and those important actions that make it almost impossible to harm the growing body.
- ДокументОЦІНКА АДАПТИВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ УЧНІВ РІЗНИХ ВІКОВИХ КАТЕГОРІЙ У ПЕРІОД ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Мухоян, Г. С.У кваліфікаційній роботі досліджено рівень адаптивних можливостей учнів різних вікових категорій Харківського ліцею № 73 під час дистанційного навчання та в умовах воєнного стану. Для проведення експериментального дослідження обрані адекватні, інформативні методи, що відповідають поставленій меті та завданням. У роботі проведено дослідження адаптаційного потенціалу в учнів других і восьмих класів, який є важливим показником для оцінки стійкості організму до навантажень. Регулярний моніторинг адаптаційного потенціалу дозволяє своєчасно виявляти перевтому та здійснювати профілактику хронічних захворювань школярів низьким адаптаційним потенціалом. Представлена робота сприяє популяризації здорового способу життя серед учнів. Виявлені особливості адаптаційного потенціалу учнів різного віку в умовах дистанційного навчання необхідно враховувати при організації навчального процесу. У роботі показано доцільність застосування матеріалів дослідження на уроках біології у 8 та 11 класах. In the qualifying work, the level of adaptive capabilities of students of different age categories of Kharkiv Lyceum No. 73 during distance learning and under martial law conditions was investigated. Adequate, informative methods corresponding to the set goal and tasks were chosen for the experimental research. In the work, a study of the adaptation potential of students of the second and second grades was carried out eighth graders, which is an important indicator for assessing the body's resistance to loads. Regular monitoring of adaptation potential allows timely detection of overtiredness and prevention of chronic diseases of schoolchildren with low adaptation potential. The presented work contributes to the popularization of a healthy lifestyle among students. The identified peculiarities of the adaptation potential of students of different ages in the conditions of distance learning must be taken into account when organizing the educational process. The paper shows the expediency of using research materials in biology lessons in the 8th and 11th grades.