Перегляд за Автор "Мулявіна, Є. В."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВизначення стану опорно-рухового апарату учнів загальноосвітньої школи(ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Щербак, Н. І.; Мулявіна, Є. В.Метою роботи було визначити та проаналізувати рівень гнучкості, типу постави, стопи, кореляції розмірів окремих частин тіла, як показників опорно-рухової системи учнів. Найголовнішою умовою збереження в нормі стану опорно- рухового апарату є виконання фізичних вправ з урахуванням індивідуальних особливостей та норм навантаження. Целью работы было определить и проанализировать уровень гибкости, типа осанки, стопы, корреляции размеров отдельных частей тела, как показателей опорно-двигательной системы учеников. Главным условием сохранения в норме состояния опорно-двигательного аппарата является выполнение физических упражнений с учетом индивидуальных особенностей и норм нагрузки. The aim of the work was to determine and analyze the level of flexibility, type of posture, foot, correlation of the size of individual parts of the body, as indicators of the musculoskeletal system of students. The main prerequisite for maintaining the musculoskeletal system is to exercise according to individual characteristics and exercise standards.
- ДокументЗначення пісочної терапії в психокорекційній роботі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-20) Мулявіна, Є. В.; Галій, А. І.Піщана терапія - один із експресивних методів терапії. Малюнок, зроблений з піску, є продуктом творчого самовираження, завдяки якому на несвідомо символічному рівні здійснюється відображення внутрішньої напруги та пошук шляхів розвитку. Пісочна терапія - це безкоштовне мистецтво, тому досвід дітей та стрес у іграх з піском майже виключені. Песочная терапия - один из методов экспрессивной терапии. Картина из песка - это продукт творческого самовыражения, посредством которого на неосознанно символическом уровне осуществляются отражение внутреннего напряжения и поиск путей развития. Песочная терапия - свободное искусство, и поэтому опыт детей и стресс в песочных играх практически исключены. Sand therapy is one of expressive therapy methods. A picture made of sand is a product of creative expression, through which, at an unconsciously symbolic level, the reflection of inner tension and the search for ways of development are made. Sand therapy is a free art and therefore children’s experience and stress inthe sand games are almost excluded.
- ДокументОсновні принципи та перспективи розвитку «Зеленої економіки»(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Економічний факультет, 2018-04-26) Мулявіна, Є. В.Отже, перехід до зеленої економіки передбачає не безоглядне прагнення до її зростання, а необхідний продуманий, диференційований і поетапний підхід до її розвитку з урахуванням виробничо-технологічної, соціально-економічної і природно-географічної специфіки регіонів і держав. Итак, переход к зеленой экономике предполагает не беспредельное стремление к ее росту, а необходимый продуманный, дифференцированный и поэтапный подход к ее развитию с учетом производственно-технологической, социально-экономической и природно-географической специфики регионов и государств. So, the transition to a green economy does not imply an unlimited desire for its growth, but the necessary thoughtful, differentiated and phased approach to its development, taking into account the production and technological, socio-economic and natural-geographical specifics of regions and states.
- ДокументОсобливості раціонального харчування учнів і студентів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-05-18) Щербак, Н. І.; Мулявіна, Є. В.Отже, учні та студенти, які не дотримуються норм харчування, що не вмістить повну норму різних необхідних елементів (білків, жирів, вуглеводів, мінеральних речовин, вітамінів), значно погіршують свій стан здоров’я. Це значно відображається не тільки на загальному стані здоров’я студентів, а й на їх самопочутті під час навчання. Також впливає на якість засвоєння матеріалу, активність під час занять, здатності аналізувати, мислити. Таким образом, учащиеся и студенты, которые не придерживаются норм питания, содержащие полную норму различных необходимых элементов (белков, жиров, углеводов, минеральных веществ, витаминов), значительно ухудшают свое состояние здоровья. Это значительно отражается не только на общем состоянии здоровья студентов, но и на их самочувствии во время обучения. Также влияет на качество усвоения материала, активность на занятиях, способности анализировать, мыслить. Thus, pupils and students who do not adhere to the diet, which contains the complete norm of various necessary elements (proteins, fats, carbohydrates, minerals, vitamins), significantly worsen their health. This significantly affects not only the general health status of students, but also their well-being during training. It also affects the quality of assimilation of the material, activity in the classroom, ability to analyze, think.
- ДокументПричини та профілактика безпліддя(ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Мулявіна, Є. В.Автором було розглянуто причини та профілактика безпліддя. Профілактика безпліддя є основним шляхом збереження репродуктивного здоров’я в цілому та забезпечення у майбутньому достатньої кількості населення. Автором были рассмотрены причины и профилактика бесплодия. Профилактика бесплодия является основным путем сохранения репродуктивного здоровья в целом и обеспечения в будущем достаточного количества населения. The author considered the causes and prevention of infertility. Preventing infertility is the main way of preserving reproductive health in general and ensuring an adequate future population.