Перегляд за Автор "Мосляков, Я. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ СКЛАДНИХ ТЕМ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Мосляков, Я. В.; Остапенко, Л. П.У статті розглянуто тема інформації в курсі інформатики. Ключовим поняттям цієї теми виступає поняття мови. Враховуючи діджиталізацію сучасного школяра, його зацікавленість в споживанні мобільного цифрового контенту, є доцільним розробка програмного мобільного додатку для опанування основ роботи з системами числення та тренування навичок. В процесі проектування додатку слід передбачити наявність декількох тренувальних рівнів-ігор з поступовим переходом до перевірки та оцінювання знань учнів. В статье рассмотрена тема информации в курсе информатики. Ключевым понятием этой темы выступает понятие языка. Учитывая диджитализацию современного школьника, его заинтересованность в потреблении мобильного цифрового контента, целесообразно разработка программного мобильного приложения для освоения основ работы с системами исчисления и тренировки навыков. В процессе проектирования приложения следует предусмотреть наличие нескольких тренировочных уровней-игр с постепенным переходом к проверке и оценке знаний учащихся. The article deals with the theme of information in the course of computer science. The key notion of this topic is the concept of language. Taking into account the cultivation of a modern student, its interest in consuming mobile digital content is the expedient development of a software mobile application for mastering the basics of working with numerical systems and training skills. In the process of designing the application, it is necessary to provide for several training levels-games with a gradual transition to checking and evaluating students' knowledge.
- ДокументПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ УЧНІВ ОСНОВ СТВОРЕННЮ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ В СУЧАСНОМУ ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Мосляков, Я. В.; Овчарова, А. О.; Остапенко, Л. П.У статті розглянуто мобільне навчання у шкільному курсі інформатики. Існує декілька різновидів мобільних додатків. Так, мобільні веб-сайт є додатками, для оптимальної роботи якого потрібно використати браузер на будь-якому пристрої, зокрема мобільному. Гібрідні додатки створені за допомогою фреймворків або HTML, JS та CSS. Такі додатки надають доступ до всього функціоналу мобільних пристроїв. Нативні додатки розробляються для використанні на певному пристрої чи платформі, але мають найкращі показники ефективності серед всіх перерахованих типів. Для створення нативних мобільних додатків доцільно використовувати мови програмування Java, Kotlin, Swift, Python тощо. Але існують і такі технологічні рішення для створення мобільних додатків, як конструктори. Конструктори можна поділити на конструктори для конвертації сайту в додаток (AppYet, CreateMyFreeApp, AppYourself тощо) та конструктори створення додатків (AppyPie, iBuildApp, MIT AppInventor тощо). Таким, чином розробка дидактичних матеріалів до опанування учнів основ мобільної розробки є затребуваною і актуальною. В статье рассмотрены мобильное обучение в школьном курсе информатики. Существует несколько разновидностей мобильных приложений. Так, мобильные веб-сайт является приложениями, для оптимальной работы которого нужно использовать браузер на любом устройстве, в частности мобильном. Гибридные приложения созданные с помощью фреймворков или HTML, JS и CSS. Такие приложения предоставляют доступ ко всему функционалу мобильных устройств. Нативные приложения разрабатываются для использования на определенном устройстве или платформе, но имеют лучшие показатели эффективности среди всех перечисленных типов. Для создания нативных мобильных приложений целесообразно использовать языки программирования Java, Kotlin, Swift, Python и др. Но существуют и такие технологические решения для создания мобильных приложений, как конструкторы. Конструкторы можно разделить на конструкторы для конвертации сайта в приложение (AppYet, CreateMyFreeApp, AppYourself т.д.) и конструкторы создания приложений (AppyPie, iBuildApp, MIT AppInventor т.д.). Таким, образом разработка дидактических материалов к овладению учеников основ мобильной разработки является востребованной и актуальной. The article considers mobile learning in the school course of computer science. There are several types of mobile applications. Yes, mobile websites are applications for which you need to use a browser on any device, including mobile. Hybrid applications are created using frameworks or HTML, JS and CSS. Such applications provide access to all the functionality of mobile devices. Native applications are designed for use on a specific device or platform, but have the best performance among all these types. To create native mobile applications, it is advisable to use programming languages Java, Kotlin, Swift, Python, etc. But there are also technological solutions for creating mobile applications, such as designers. Constructors can be divided into constructors to convert the site into an application (AppYet, CreateMyFreeApp, AppYourself, etc.) and application builders (AppyPie, iBuildApp, MIT AppInventor, etc.). Thus, the development of didactic materials for mastering students' basics of mobile development is in demand and relevant.
- ДокументІНСТРУМЕНТАЛЬНІ ЗАСОБИ РОЗРОБКИ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ МОВОЮ PYTHON(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Мосляков, Я. В.; Остапенко, Л. П.Однією з вимог сучасної розробки мобільних додатків є багатоплатформність. Для ефективного опанування технологією створення мобільних гібридних додатків доцільно використовувати потужний інструментарій фреймворку Kivy мови програмування Python. One of the requirements of modern mobile application development is multi-platform. First, you need to master the technology of creating mobile hybrid applications. For greater efficiency, it is advisable to use the powerful Kivy framework tool of Python programming language.