Перегляд за Автор "Москаленко, Ю. Є."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДидактичні ігри як засіб формування вимовної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Москаленко, Ю. Є.У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні аспекти фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення, а також особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Дослідження проведено на основі аналізу педагогічного досвіду та практики роботи з дітьми з фонетико-фонематичним недорозвиненням. Результати дослідження демонструють, що застосування дидактичних ігор є ефективним засобом формування вимовної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням. Робота містить рекомендації щодо використання дидактичних ігор для розвитку вимови у дітей дошкільного віку з даною проблемою. In the diploma work the theoretical aspects of phonetic-phonemic underdevelopment of speech, as well as the peculiarities of speech development in preschool children. The study was conducted based on the analysis of pedagogical experience and practice working with children with phonetic-phonemic underdevelopment. The research results demonstrate that the use of didactic games is an effective means of forming the pronunciation aspect of speech in preschool children with phonetic-phonemic underdevelopment. The work contains recommendations for the use of didactic games for the correction of pronunciation in preschool children with this problem.
- ДокументДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВИМОВНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Москаленко, Ю. Є.У публікації досліджено дидактичні ігри, як засіб формування вимовної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням. Дидактичні ігри мають велике значення у процесі навчання та виховання дошкільнят. Дидактична гра сприймається як ефективний засіб розвитку мови дітей з порушеннями мови. У грі діти закріплюють мовні вміння, уточнюють уявлення про мовні явища, набувають здатності вільно користуватися лексичними та граматичними засобами мови. The publication investigates didactic games as a means of forming the pronunciation side of speech in preschool children with phonetic and phonemic underdevelopment. Didactic games are of great importance in the process of teaching and upbringing of preschool children. The didactic game is perceived as an effective means of developing the speech of children with speech disorders. In the game, children consolidate language skills, clarify ideas about linguistic phenomena, acquire the ability to use lexical and grammatical means of the language fluently.