Перегляд за Автор "Михайленко, І. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДослідження підходів до визначення поняття «змішане навчання» в ВНЗ(Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди (ПХДПУ), 2015-06-23) Моторіна, В. Г.; Михайленко, І. В.У статті проаналізовано сучасний стан вищої освіти, розглянуто термінологія змішаного навчання, різні підходи до визначення поняття «змішане навчання», наголошується на ролі ІКТ у інтеграції аудиторної та поза аудиторної роботи студентів, визначено переваги та недоліки змішаного навчання, сформульовано позитивні риси моделі змішаного навчання, вказуються напрями подальших досліджень. А статье проанализировано современное состояние высшего образования, рассмотрены терминология смешанного обучения, различные подходы к определению понятия «смешанное обучение», отмечается роль ИКТ в интеграции аудиторной и внеаудиторной работы студентов, определены преимущества и недостатки смешанного обучения, сформулированы положительные черты модели смешанного обучения, указываются направления дальнейших исследований. The article analyzes the current state of higher education, considered the terminology blended learning, different approaches to the definition of «blended learning», stressed the role of ICT in the integration of classroom and extracurricular work of students, identified advantages and disadvantages of Blended Learning, formulated positive features blended learning model, indicate directions for future research.
- ДокументКомпетентнісно орієнтована модель навчання диференціальних рівнянь студентів технічних ВНЗ(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького (ЧНУ), 2015-02-12) Моторіна, В. Г.; Михайленко, І. В.У статті наголошується на зростаючу потребу в професіоналах із високим духовним і інтелектуальним потенціалом та реформуванні вищої професійної освіти. В статті розглянуто особливості реалізації компетентнісного підходу при навчанні диференціальним рівнянням студентів технічного напряму, на основі чого визначено структуру компетентнісної моделі інженера-механіка, з’ясовано науково-методичні засади для побудови компетентнісно орієнтованої моделі навчання диференціальних рівнянь, визначено її основні компоненти, охарактеризовано кожен з цих компонентів, на базі яких побудовано компетентнісно орієнтовану модель навчання диференціальних рівнянь. В статье отмечается растущая потребность в профессионалах с высоким духовным и интеллектуальным потенциалом и реформировании высшего профессионального образования. В статье рассмотрены особенности реализации компетентностного подхода при обучении дифференциальным уравнениям студентов технического направления, на основе чего определена структура компетентностной модели инженера-механика, выяснено научно- методические основы для построения компетентно ориентированной модели обучения дифференциальным уравнениям, определены ее основные компоненты, охарактеризованы каждый из этих компонентов, на базе которых построена компетентно ориентированная модель обучения дифференциальным уравнениям. The article emphasizes the growing need for professionals with high spiritual and intellectual potential and higher education reforming. A high level of professional, including mathematical knowledge, which determines readiness for professional engineering, is the basis of this potential. Thus, the formation of a number of competencies for a future engineer is of particular relevance. In this regard, the article deals with the peculiarities of competence approach while teaching students of technical direction the differential equation what defines a competency structure model of a mechanical engineer, finds scientific and methodological basis for creating a competence-oriented education model of differential equations, defines its main components and characterizes each of these components which a competency-oriented learning model of differential equations are built on.
- ДокументМЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАННЯ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНИХ РІВНЯНЬ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ–МЕХАНІКІВ ЗА МОДЕЛЛЮ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ФОП Іванченко І. С., 2016-05-10) Моторіна, В. Г.; Михайленко, І. В.Посібник містить матеріал для організації методичного забезпечення навчання диференціальних рівнянь за моделлю змішаного навчання в вищих технічних навчальних закладах згідно вимог кредитно-трансферної системи навчання. У посібнику подано спеціальні математичні компетентності в контексті диференціальних рівнянь, структури моделей студента, викладача та змістового модуля «Диференціальні рівняння». Представлено структури основних підручників, виокремлено внутрішньопредметні та міжпредметні зв’язки диференціальних рівнянь, наведено завдання для вхідного контролю знань студентів, а також приклади професійно спрямованих задач з евристичними підказками для розв’язування на практичних заняттях, розроблено робочу навчальну програму змістового модуля «Диференціальні рівняння». Пособие содержит материал для организации методического обеспечения обучения дифференциальных уравнений по модели смешанного обучения в высших технических учебных заведениях в соответствии с требованиями кредитно-трансферной системы обучения. В пособии представлены специальные математические компетентности в контексте дифференциальных уравнений, структуры моделей студента, преподавателя и содержательного модуля «Дифференциальные уравнения». Представлены структуры основных учебников, выделены внутрипредметные и межпредметные связи дифференциальных уравнений, приведены задачи для входного контроля знаний студентов, а также примеры профессионально направленных задач с эвристическими подсказками для решения на практических занятиях, разработана рабочая учебная программа содержательного модуля «Дифференциальные уравнения». The manual contains material for the organization of methodological support for the training of differential equations on the model of mixed education in higher technical educational institutions in accordance with the requirements of the credit transfer system of education. The manual presents special mathematical competencies in the context of differential equations, the structure of student models, the teacher and the content module "Differential Equations." The structures of the main textbooks are presented, the intrasubject and intersubject connections of the differential equations are singled out, tasks for the entrance control of students' knowledge are given, as well as examples of professionally directed tasks with heuristic tips for solving practical lessons, a working curriculum of the content module "Differential Equations" is developed.