Перегляд за Автор "Мирошнікова, Г."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГуманістичне виховання молодших школярів в спадщині В. Сухомлинського(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Мирошнікова, Г.В тезах розглянуто педагогічна спадщина В. Сухомлинського щодо гуманізації освітнього процесу. Проаналізовано впровадження досвіду роботи педагога в сучасну систему навчання і виховання. In theses, the pedagogical legacy of V. Sukhomlynskyi regarding the humanization of education is considered process The introduction of the teacher's work experience into the modern education and training system is analyzed.
- ДокументПрактична реалізація ідей В. Сухомлинського щодо гуманістичного виховання молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Мирошнікова, Г.В статті проаналізовано гуманізацію виховання, яка пронизувала всю систему роботи Павлиської середньої школи. В Павлиській школі була ціла система методів, прийомів, форм організації гуманістичного виховання школярів. Серед найголовніших методів, прийомів впливу педагога на вихованців В. Сухомлинський виділяв такі: виховання словом, виховання прикладом, система методів організації діяльності і формування досвіду гуманної поведінки дітей, стимулювання й оцінювання вчинків, поведінки, діяльності, методи самовиховання, саморозвитку учнів. The article analyzes the humanization of education, which permeated the entire system of work of Pavlyshchyna secondary school. The Pavlyshchyna school had a whole system of methods, techniques, forms of organization humanistic education of schoolchildren. Among the most important methods, techniques V. Sukhomlynskyi singled out the following among the main methods, techniques of teacher's influence on pupils: education by word, education by example, a system of methods for organizing activities and forming experience of humane behavior of children, stimulation and evaluation of actions, behavior, activities, methods of self-education, self-development of students.