Перегляд за Автор "Мельник, Ю. Б."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПсихологічна культура педагогічних працівників як передумова формування культури здоров’я молоді(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2011-04-07) Мельник, Ю. Б.В статті розглянуто, що психологічна культура є запорукою певного психологічного комфорту особистості та її психічного здоров’я. Психологічна культура є важливою складовою культури людини, яка сприяє формуванню культури здоров’я особистості, нормальному розвиткові та функціонуванню всіх складових індивідуального здоров’я (фізичного, психічного, соціального, духовного). Розвиток психологічної культури має стати невід’ємною складовою підготовки майбутнього педагога, що дозволить йому компетентно виконувати покладені на нього професійні обов’язки, а також відповідати сучасним вимогам щодо збереження та зміцнення здоров’я молоді в освітньому закладі. В статье рассмотрено, что психологическая культура является залогом психологического комфорта личности и ее психического здоровья. Психологическая культура является важной составляющей культуры человека, способствующей формированию культуры здоровья личности, нормальному развитию и функционированию всех составляющих индивидуального здоровья (физического, психического, социального, духовного). Развитие психологической культуры должно стать неотъемлемой составной частью подготовки будущего педагога, что позволит ему компетентно выполнять возложенные на него профессиональные обязанности, а также отвечать современным требованиям по сохранению и укреплению здоровья молодежи в образовательном учреждении. The article considers that psychological culture is the key to psychological comfort of an individual and his/her mental health. Psychological culture is an important component of human culture, contributing to the formation of personal health culture, normal development and functioning of all components of individual health (physical, mental, social, spiritual). The development of psychological culture should become an integral part of the training of a future teacher, which will allow him/her to competently perform his/her professional duties, as well as meet modern requirements for the preservation and promotion of youth health in the educational institution.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2010) Костіна, В. В.; Мельник, Ю. Б.; Микитюк, С. О.; Могилка, О. П.; Яресько, К. В.У посібнику наведено робочі програми в соціальних інститутах (ЗНЗ, соціальних службах та ін.), які є компонентом підготовки студентів 5 курсу вищих навчальних закладів педагогічного фаху зі спеціальності "соціальна педагогіка", розкрито способи оволодіння професійними функціями соціального педагога, наведено методичний інструментарій тощо. Ця практика виступає важливою умовою формування майбутнього професіоналізму соціального педагога. В пособии даны рабочие программы для социальных институтов (школ, социальных служб и др.), которые являются компонентами подготовки студентов 5 курса высших учебных заведений педагогического профиля по специальности "социальная педагогика", раскрыто способы овладения профессиональными функциями социального педагога, подан методический инструментарий и т. п. Эта практика выступает важным условием формирования будущего профессионализма социального педагога. The manual contains work programs in social institutes (CEE, social services, etc.), which are a component of training 5th year students of higher educational institutions in the specialty "social pedagogy", reveals ways to master the professional functions of a social pedagogue, methodological tools and more. This practice is an important condition for the formation of future professionalism of the social educator.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ЗНЗ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2008) Костіна, В. В.; Мельник, Ю. Б.; Микитюк, С. О.; Яресько, К. В.У посібнику наведено робочу програму активної соціально-педагогічної практики в загальноосвітніх навчальних закладах, яка є компонентом підготовки студентів вищих навчальних закладів педагогічного фаху зі спеціальності „соціальна педагогіка”, розкрито способи оволодіння професійними функціями соціального педагога спрямовані на розвиток компетентності студентів. Ця практика виступає важливою умовою формування майбутнього професіоналізму. Рекомендовано для студентів і викладачів вищих навчальних закладів. В пособии освещена рабочая программа активной социально-педагогической практики в общеобразовательных учебных заведениях, которая является компонентом подготовки студентов высших учебных заведений педагогического профиля по специальности "социальная педагогика", раскрыты способы овладения профессиональными функциями социального педагога, направленными на развитие компетентности студентов. Эта практика выступает важным условием формирования будущего профессионализма. Рекомендовано для студентов и преподавателей высших учебных заведений. The manual contains a working program of active socio-pedagogical practice in secondary schools, which is a component of training students of pedagogical specialties in the specialty "social pedagogy", reveals ways to master the professional functions of a social pedagogue aimed at developing student competence. This practice is an important condition for the formation of future professionalism. Recommended for students and teachers of higher education institutions.