Перегляд за Автор "Мельник, А. О."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАСТРІД ЛІНДГРЕН – ЗВИЧАЙНА ПИСЬМЕННИЦЯ, ЯКА ЗМІНИЛА ДОЛЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Мельник, А. О.У публікації розглянуто вклад Астрід Ліндгрен у боротьбі із жорстоким поводженням зі звірами. Астрід Ліндгрен – шведська письменниця всесвітньо відомих творів, відправила відкритий лист до найбільших міських газет. У листі містилася казочка про люблячу корову, яка протестує проти поганого поводження з худобою. Цією казкою письменниця започаткувала рух, що тривав три роки. Зазначено, що морально-етичне ставлення людей до тварин – це надзвичайно мінливий, комплексний та залежний від змін соціально-економічних формацій і науково-технічного прогресу феномен, що пройшов довгий шлях еволюції, проте більшість все ще залишаються на початковому етапі жорстокості та байдужості. Головна проблема в наявності такої спільноти – відсутність нав’язування любові до живого, що можна відзначити, як одне з основних завдань учителя в його виховній діяльності. The publication examines Astrid Lindgren's contribution to the fight against animal cruelty. Astrid Lindgren, a Swedish writer of world-famous works, sent an open letter to the largest city newspapers. The letter contained a fairy tale about a loving cow who protests the mistreatment of livestock. With this fairy tale, the writer started a movement that lasted three years. It is noted that the moral and ethical attitude of people to animals is an extremely variable, complex and dependent on changes in socio-economic formations and scientific and technological progress, a phenomenon that has undergone a long evolution, but most still remain at the initial stage of cruelty and indifference. The main problem in the existence of such a community is the lack of imposing love for the living, which can be noted as one of the main tasks of the teacher in his educational activity.
- ДокументВIЗУАЛIЗАЦIЯ ЗМІСТУ БIОЛОГIЧНОI ОСВIТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09-23) Мельник, А. О.; Пінський, О. О.Видання актуалізує питання якості освіти в умовах дистанційного навчання шляхом використання нових платформ і програм візуалізації навчального матеріалу та на їх основі забезпечення формування еколого-біоетичних підходів у освітян закладів освіти України. The publication updates the issue of the quality of education in the conditions of distance learning through the use of new platforms and programs for visualizing educational material and on their basis to ensure the formation of ecological and bioethical approaches among educators in educational institutions of Ukraine.
- ДокументВIЗУАЛIЗАЦIЯ ПРОЦЕСУ БIОЛОГIЧНОI ОСВIТИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПРОФЕСIЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТI УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-19) Пінський, О. О.; Мельник, А. О.У роботі зазначено, що освітній процес сьогодні практично не можливий без використання новітніх методів, тому гостро постає потреба застосовування таких важливих підходів, як візуалізація навчальної інформації в процесі навчання студентів-природознавців. Напрямом представленої наукової роботи було обрано використання візуалізації біологічної інформації в навчальному процесі з урахуванням необхідності формування еколого-біоетичного ставлення до всього живого. The paper notes that the educational process today is practically impossible without the use of the latest methods, so there is an urgent need to apply such important approaches as visualization of educational information in the process of teaching natural science students. The direction of the presented scientific work is the use of visualization of biological information in the educational process, taking into account the need to form an ecological and bioethical attitude towards all living things.
- ДокументЕКОЛОГО-БІОЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ З ВИКОРИСТАННЯМ НЕСТАНДАРТНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Мельник, А. О.В статті розглянуто процес еколого-біоетичного виховання учнів, яке має забезпечити молоде покоління науковими знаннями про взаємозв'язок природи та сучасного суспільства, допомогти зрозуміти значення живих організмів для людства в цілому і кожної людини окремо. Важливе місце в екологічній освіті та вихованні належить курсу біології, до змісту якого входять теоретичні та практичні основи організації правильної взаємодії людини з природою, довкіллям. Приверненню уваги до вивчення та розв'язання світових проблем, формуванню еколого-біоетичної культури школярів значно сприяють екологічні заходи учнівської та дитячої творчості: конкурси, тематичні відео, виставки малюнків, фестивалі пісень, театральні композиції екологічного змісту тощо. В статье рассмотрен процесс эколого-биоэтического воспитания учащихся, который должен обеспечить молодое поколение научными знаниями о взаимосвязи природы и современного общества, помочь понять значение живых организмов для человечества в целом и каждого человека в отдельности. Важное место в экологическом образовании и воспитании принадлежит курсу биологии, в содержание которого входят теоретические и практические основы организации правильного взаимодействия человека с природой, окружающим миром. Привлечению внимания к изучению и решению мировых проблем, формированию эколого-биоэтической культуры школьников значительно способствуют экологические мероприятия учащихся и детского творчества: конкурсы, тематические видео, выставки рисунков, фестивали песен, театральные композиции экологического содержания и тому подобное. The article considers the process of ecological and bioethical education of students, which should provide the younger generation with scientific knowledge about the relationship between nature and modern society, to help understand the importance of living organisms for humanity as a whole and each individual. An important place in environmental education and upbringing belongs to the course of biology, the content of which includes the theoretical and practical foundations of the organization of proper human interaction with nature and the environment. Environmental activities of student and children's creativity significantly contribute to the study and solution of world problems, the formation of ecological and bioethical culture of schoolchildren: competitions, thematic videos, drawing exhibitions, song festivals, theatrical compositions of ecological content, etc.